Spørgsmål, produktdiskussioner Exo Terra Swamp Basking Spot Splash-bevis Pære
14 svar
1 beskeder
marie
Hej, har denne lampe UVA og UVB? Jeg leder efter en lampe til min Pelomedusa-skildpadde.
1 beskeder
sophie
Hej, hvilken effekt skal jeg bruge, da akvariet er 100x30x40, og stranden vil være 20/25 cm fra den fremtidige lampe støtte? Også, hvilken temperatur vil stranden have med denne type pære? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Med den afstand, du har angivet, vil temperaturen være mellem 28°C og 36°C afhængigt af lampens styrke. 50W vil opvarme til 33°C på 20 cm afstand, og 100W vil opvarme til 36°C. Det er op til dig at justere afstanden, hvis det er muligt. Denne lampe passer til alle armaturer og fatninger i E27, hvilket er den mest almindelige standard. Venlig hilsen, Team Zoomalia
2 beskeder
virginie
Hej, hvilken effekt skal jeg vælge, når afstanden til stranden er 30 cm, og den ønskede temperatur er ca. 32 grader for pelomedusa? Er din glow light maxholder kompatibel? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal bruge en 75W og tøv ikke med at bringe lampen lidt tættere på området om nødvendigt. Til støtten kan du bruge en af følgende modeller: https://www.zoomalia.com/animalerie/support-de-lampe-en-ceramique-glow-light-p-31250.html https://www.zoomalia.com/animalerie/support-de-lampe-a-pince-p-29102.html Med venlig hilsen, Zoomalia team
1 beskeder
mathilde
Hej Lampen til solbadning placeres over stranden. UVB-lampen skal placeres, hvor der er brug for UVB-stråler, ofte over en solplads eller område, hvor dyret kan få UVB-lys.
Tak
Tak
5 beskeder
petra
er det en lille E26 eller en stor E40?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er en E26 fatning Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
fabien
Hej, jeg kan ikke længere se 100 watts pæren, er det fordi I ikke længere sælger den? Med venlig hilsen

1 beskeder
jonathan
Hej, kan man bruge en 100w pære til to skildpadder scripta scripta på 14 cm? Jeg bruger i øjeblikket 50w sunglo pærer, men filamentet går i stykker efter cirka 15 dage til en måned, formentlig på grund af vand, da det sprøjter meget...