Spørgsmål, produktdiskussioner Harnais og snor til hamster NY HAM
15 svar
1 beskeder
stéphanie
Hej, kan denne sele bruges på en koreansk egern?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det koreanske jordegern har en mere skrøbelig konstitution end en hamster, og vi fraråder brug af en sele, medmindre det allerede er godt vant til det og ikke risikerer at reagerer voldsomt. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
raphaelle
Jeg kan slet ikke sætte den på min russiske hamster, som trækker sig tilbage med det samme ... skuffet...
16 beskeder
geraldine
Hej med kaninerne er det ret stort
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne sele er beregnet til hamstere, den er ikke egnet til en kanin. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
laura
Hej,Jeg ville gerne vide, om denne sele kunne passe til en voksen ilder?Venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Lukkesystemet giver denne sele mulighed for at passe til din voksne ilder. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

2 beskeder
sacha
Ville dette seler passe til en angora-hamster og russisk hamster? Og risikerer hamsteren at slippe væk? På forhånd tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja denne sele skulle passe, da den er justerbar. Med venlig hilsen, Team Zoomalia

6 beskeder
andrea
Hej, er denne sele ikke i fare for at skade min guldhamster???
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne sele er specielt designet til hamstere, og den vil ikke skade dit dyr. Med venlig hilsen Zoomalia teamet

6 beskeder
alexandre
Meget oprigtigt, jeg er en god kunde (bur ...) kan en så lille snor virkelig stramme og fastgøre en Roborovski-dværghamster (den mindste type dværghamster)?
21 beskeder
cécile
er det tilpasset til rotter eller rotteunger, og findes den i andre størrelser?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne sele skulle faktisk passe til dit kæledyr. Venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
ophélie
Hej, er denne snor egnet til min russiske dværghamster, da den er mindre end en "almindelig" hamster??? Tak tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, denne sele kan passe til din russiske hamster. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet