Spørgsmål, produktdiskussioner JOGGING sele til smådyr
25 svar
1 beskeder
fatima
Hvilken størrelse har en dværgvedderkanin?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er nødvendigt at måle din kanins hals- og brystomfang for at vælge den rigtige størrelse. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
sylvie
Hej, hvilken størrelse skal jeg vælge til en ilder, tak?

1 beskeder
pauline
Hej, ville størrelsen medium passe til et marsvin på cirka 1 kg?

3 beskeder
laura
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken sele jeg skal vælge til en dværgkanin, som jeg endnu ikke har. Tak på forhånd!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler at vente med at tage et valg, indtil du har din kæledyr, da det afhænger af dennes målinger. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
mélanie
Er returnering mulig, hvis selen ikke passer?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi bekræfter, at du har en fortrydelsesfrist på 14 dage til at kontakte vores kundeservice, hvis du ønsker at returnere det til os. Med venlig hilsen Sandy fra Zoomalia

8 beskeder
julia
Hej, Hvor lang er snoren? Tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Som angivet i produktbeskrivelsen er linen 1,20 m lang. Venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
2 beskeder
faona
Hej, hvilken størrelse skal jeg tage til en dværg vædderkanin?
16 beskeder
emeline
Hej, jeg har en hun-kanin på 4 måneder, jeg ville købe en sele, men er det sådan, at hvis jeg køber en sele, der passer til hendes nuværende størrelse, vil den stadig passe, når hun er fuldvoksen, eller er det bedre at vente, til hun er voksen?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det ville faktisk være bedst at vente, indtil din hunkanin har nået sin voksne størrelse.
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
4 beskeder
océane
Hej, jeg ville gerne vide om denne sele kan passe til en koreansk egern. Findes der ellers en sele til egern? Eller en transporttaske? Tak på forhånd

2 beskeder
cassandra
Hej, jeg ville vite, om denne sele
1 beskeder
rachid
Hej jeg elsker denne side, men tror du den ville være velegnet til en ørkenrotte, og hvis ja, hvilken størrelse ville være passende?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne sele ser desværre ud til at være lidt for stor til din ørkenrotte! Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

2 beskeder
aude
hej kan det være passende for en gylden hamster Tak

3 beskeder
emma
Kan denne sele passe til en dværgvædder kanin?
1 beskeder
ninon
Er denne sele egnet til en marsvin?
1 beskeder
lisa
Jeg tror ikke, at størrelse S ville passe til en russisk hamster? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Nej, faktisk vil denne sele være for stor til en russisk hamster. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
audrey
Den ideelle lille sele til en rotte?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, størrelse S ville være mere passende til en rotte. Med venlig hilsen, Zoomalias hold