Spørgsmål, produktdiskussioner Exo Terra Ampoule UVB 150 Ørkenklima (Tidligere Repti Glo 10.0)
43 svar
3 beskeder
lionel
Hej! Passer denne 26 W pære til juvenile steppetortoises? Tak!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Reptile 10.0 pæren vil være egnet til en ung steppeskildpadde, men du skal vælge effekt afhængigt af terrariets størrelse og afstanden, hvor pæren vil blive placeret. Med venlig hilsen Zoomalia teamet
4 beskeder
jade
Hej, Passer denne lampe til en Hermans landskildpadde under et år, der vil være i terrarium om vinteren? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler en 5.0 pære, mere passende. Effekten skal bestemmes ud fra størrelsen af dit terrarium. https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-reptile-uvb-5-0-climat-tropical-p-29964.html Med venlig hilsen, Zoomalia Team
8 beskeder
sylvain
Hej, jeg har et terrarium på 120cmx60cmx60cm til min pogona vittticeps, og jeg vil gerne vide, om denne pære på 26W er egnet, og om det er tilstrækkeligt for den? eller skal den kombineres med en repti glo 2.0 pære? og i så fald hvor mange watt? og er disse to pærer kompatible med exo-terra glow light klemme lamper? Tak for dit svar. Med venlig hilsen Sylvain
1 beskeder
alexandre
Hej, i et terrarium på 120*50*60 til to pogonaer, er det bedre at bruge 3 UVB10 13W lamper eller 3 UVB10 26W lamper monteret på en Exo Terra gallerilampe på 60 cm.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, 13W-lamper vil være tilstrækkelige, især hvis der er tre af dem. Venlig hilsen, Zoomalia-holdet
2 beskeder
simon
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken der passer bedst til en leopard gekko, når terrariet måler 60x45x30? På forhånd tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler i stedet denne type pære: https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-lumiere-du-jour-sun-glo-daylight-p-576.html Venlig hilsen, Zoomalia-teamet

8 beskeder
anthony
kan denne pære bruges som supplement til en Solar Glo for at give endnu mere UVB? brug til pogona
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Det er svært at svare ordentligt på dette spørgsmål. Det afhænger af terrariet. Det er ikke tilrådeligt, da du risikerer at udsætte din krybdyr for en for intens UVB-stråling med alvorlige metaboliske risici. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
marie
Hej, Jeg har lige fået en ung Hermann skildpadde. Er denne pære tilstrækkelig? Eller vil det være bedre også at have en varmelampe til dens terrarium? Og, passer denne pære på enhver holder? Tak
1 beskeder
laurane
Hej, hvad er soklen på denne lampe? Og er den tilstrækkelig til en Pogona Vitticeps med denne lampe: [Zoomalia lampe-link](https://www.zoomalia.com/animalerie/lampe-spot-reflecteur-a-chaleur-culot-e27-p-9471.html)? Mit terrarium er 120 x 60 x 60 !
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den passende sokkel er E27. Vi opfordrer dig til at besøge EXO TERRA's hjemmeside. I sektionen "UV rating system" skulle du kunne finde de ønskede oplysninger. Med venlig hilsen, Alexandra fra Zoomalia
3 beskeder
france
Hej, jeg har en leopardgekko, og til et terrarium 45*45*30 er det muligt, at denne pære kan være nok sammen med en Repti Mat Pro varmemåtte til at opvarme og oplyse dette terrarium.
3 beskeder
france
Jeg har et terrarium på 45*45*45 og en leopardgekko. Er denne enkeltpære nok til at opvarme og give de UV-stråler, han har brug for?

2 beskeder
christophe
Er denne type pærer velegnet til Elaphes guttata?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja, denne pære kunne være egnet. Men som med temperaturen skal dag/nat-cyklussen overholdes: 12 timers opvarmning og belysning, 12 timers mørke ved omkring 22-23°C. Med venlig hilsen Christelle fra Zoomalia
10 beskeder
anthony
Hej, for en pogona i et glas terrarium på 80/40/60 med en Solar Glo 125 watt pære, skal jeg bruge en ekstra UV-pære? Hvis ja, hvilken vil du anbefale?
5 beskeder
mikael
Godaften, hvis jeg sætter denne pære sammen med den infrarøde varme pære Heat Glo, skal jeg så tilføje en anden?
11381 beskeder
zoomalia
Hejsa, Denne pære skulle være passende. Vi anbefaler også, at du køber et termometer for at kontrollere temperaturen. Med venlig hilsen, Zoomalias team
2 beskeder
claire-marie
Hej, Kan denne pære passe til en lille toårig russisk landskildpadde i et terrarium på 60x50 (med 26W) med en lampeholder 14? Jeg har bestilt 2 og håber, at jeg ikke har fejlvurderet dette produkt. Tak.
3 beskeder
jonathan
Hej, jeg har et terrarium på 200x45x60 cm. Jeg vil gerne vide, om 4 pærer på 26W monteret på en gallerie er tilstrækkelige? Med hensyn til, at jeg vil have en "solar glo alt i en 125W" som supplement for at skabe et varmt område til en trio af pogona.
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Det afhænger af, om dine skægagamer er voksne eller ej. Du skal have omkring 160 - 180 watt til størrelsen på dit terrarium.Hvis du allerede har en pære på 125 W, anbefaler vi, at du tilføjer 2 pærer på 26 W.Venlig hilsen.Zoomalia teamet.
11 beskeder
christine
hej til alle, hvis jeg forstår korrekt, giver denne pære kun uvb men ingen varme?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Som enhver pære, producerer den varme. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
6 beskeder
maeva
Min skildpadde er en gracea!
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Her er et link, der giver dig alle de oplysninger, du har brug for for at opdrætte din skildpadde korrekt: http:/jacques.prestreau.pagesperso-orange.fr/tortues/pdf/10_terrarium_pour_tortues_terrestres.pdfMed venlig hilsen,Zoomalia-holdet
6 beskeder
maeva
Hej, jeg har en Exo Terra 45X45X45 med en landskildpadde. Vil denne lampe være tilstrækkelig? Er det også nødvendigt at have en varmemåtte? Kan du give mig de rigtige referencer? Venlig hilsen frøken Martin
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hvad er den præcise art af din skildpadde? Venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
severine
Hej, Jeg har lige fået en pogona. Terrarie af træ, der måler 120x60x60. Jeg vil gerne vide, om jeg skal tage en UVB-reptigo 10.0 eller 5.0 lampe til at ledsage 2.0. Og om jeg skal tage en 13 eller 26w. Derudover har jeg en varmelampe, så jeg vil gerne vide, om det er nok, eller om jeg også har brug for et varmepude. Jeg vil gerne, hvis det er muligt, få et svar hurtigt for at bestille udstyret for min pogonas komfort. Tak på forhånd. Venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For en pogona er det bedre at bruge en repti glo 10.0 i 26W i betragtning af størrelsen på dit terrarium. Jeg råder dig også til at investere i en varmepude, der vil hjælpe med at opretholde den høje temperatur, som dyret har brug for (28 til 35° med en luftfugtighed på 40%). Med venlig hilsen, Animastore