Spørgsmål, produktdiskussioner Kaninbur - H117 cm - Ferplast Rabbit 120 Double med Stativ
3 svar
12 beskeder
4601219
Hej, jeg ejer to kaniner, en legetøjskanin på 5 og et halvt år og en belgisk hare krydsning, der lige er blevet 1 år. De har boet sammen i et par måneder i et lille bur på 1 m (selvfølgelig med daglig udgang). Nu hvor jeg har mulighed for at købe et nyt bur, har jeg overvejet dette. Tror du, de vil tilpasse sig de to etager? Fordi ingen af dem kender det. Tror du også, at min hare vil kunne klare det? Det er trods alt en kanin på 2 kilo og 500 gram ved sidste vejning, og jeg ønsker ikke, at den skulle sidde fast mellem de to etager, især ikke i min fravær.... Jeg takker dig på forhånd. Med venlig hilsen
1 beskeder
valentine
Jeg har en legetøjs-kanin til hvem jeg lige har købt dette bur; han vidste ikke, hvordan man går op og ned, men han har tilpasset sig rigtig godt, han elsker det og har det sjovt. I starten var der lidt frygt, men det er godt nu.
1 beskeder
alexandra
Hej, måske vil åbningen med trappen være lige nok til kaninen på 2k500, men de forstod hurtigt, at de kunne gå op og ned, det blev et spil. Desuden, fordi det hele er dobbelt til at drikke og spise, mangler der aldrig noget, og buret er meget gennemtænkt.