Spørgsmål, produktdiskussioner Beroligende pude til hund og kat mørkegrå Zolia Bob

16 svar
Sophie
1 beskeder
sophie
Er det holdbart... kan det trækkes af? eller vaskes det sammen med puderne? Tak (for mig ville det være til en stor hund... type labrador
myriam
1 beskeder
myriam
Min hund elsker det, men ikke mig; jeg er nødt til at vaske det i to omgange. Fordelen er, at jeg kan vaske kun puden, hvis resten ikke er beskidt. Jeg har set, at nogle personer har klaget over leveringen, men for mit vedkommende har der ikke været nogen problemer.
Isabelle
1 beskeder
isabelle
Hej, jeg har stadig ikke modtaget min bestilling. Jeg er bekymret, da jeg har bestilt to puder til mine hunde for en uge siden. Tak fordi du holder mig informeret. Med venlig hilsen. Fru Khormaian Isabelle.
Nadège
8 beskeder
nadège
@Nancy-M, min kat går ikke ind i den længere.. men det er normalt.. katte vælger deres steder efter lyst.. jeg har 3 katte og håber, at en af mine katte vender tilbage til den til vinter... desuden giver jeg også tæpper eller andre ting, jeg ikke bruger mere, til dyreinternaterne.. det er en god handling!!♥️
Coralie
1 beskeder
coralie
Hej, jeg er interesseret i denne pude i XL, men er den nem at vaske? Passer basen nemt i vaskemaskinen?
Nadège
8 beskeder
nadège
Hej.....ja det er nemt at vaske kurven .. du skal vaske de to dele separat, hvis maskinen er for lille .. det afhænger alt sammen af kapaciteten! XL kurven er perfekt til en golden på 32 kilo ..
Nancy
1 beskeder
nancy
Hej, Jeg har modtaget forespørgslen vedrørende denne pude, men mit svar vil måske skuffe dig. Faktisk ønskede min kat ikke at have noget med den at gøre! Han nægtede stædigt at sætte sine poter derind! Så jeg sendte den (puden, ikke katten) til et internat, der har brug for udstyr af denne type, og direktøren fortalte mig, at hendes hunde elskede den--de satte sig straks fire i den. Sådan kan det gå...
Aurélie
1 beskeder
aurélie
Hej, min hund er en bully på 35/40 kg og måler 50 cm, jeg tøver mellem L og XL. Hvad anbefaler du?
Céline
2 beskeder
céline
Hej, jeg tog en XL, og mine 3 chihuahuaer på 3 kg kan sove trygt derinde. Hvad jeg fortryder er, at kurven er i 2 dele: der er kanten og puden i midten, hvilket ikke er praktisk.
ANNE
72 beskeder
anne
Hvorfor det faktum, at det er i 2 dele, ikke er praktisk? Jeg troede tværtimod, at det var en fordel til vask

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre