Spørgsmål, produktdiskussioner Aspirator til mudder EHEIM Quick Vacpro

97% kunder

anbefaler dette produkt

33 svar
Adèle
1 beskeder
adèle
Hej, hvad gør man, når man har rejer? Jeg er bange for, at red cherry-rejerne bliver suget op med skidtet, især de små! Er der et trick? Tak!
Michel
472 beskeder
michel
Det er kun nødvendigt at sætte gaze på udsugningen. Michel
rudy
1 beskeder
rudy
Købt i april 2020 er det stadig det samme problem fra starten, nogle gange vil det fungere godt i 2/3 minutter, og så vil det begynde at lave en mærkelig lyd og vil (oftest) blæse affaldet i stedet for at suge det op. Så jeg renser det (selvom det er langt fra at være fyldt) og samler det igen, jeg er tilbage til at støvsuge korrekt i et minut eller to og så er det det samme igen... har du et svar at give mig? Med venlig hilsen
XXX
1 beskeder
xxx
Stort problem med utætheder på denne støvsuger. Vær omhyggelig med at sikre, at batterirummet er lukket under håndtering. Tætningslisten fungerer ikke korrekt, og der er systematisk slør, 1 mm eller mere. Vand trænger ind, rotoren fungerer sporadisk og holder helt op efter noget tid. Støvsugeren er dermed defekt.
michel
1 beskeder
michel
Hej, kan støvsugeren suge snegle i overtal op? Tak til jeres team. Med venlig hilsen M DENIS
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det afhænger af størrelsen på sneglene, denne støvsuger kan ikke suge for store rester op.

Med venlig hilsen,

Zoomalias team
David
1 beskeder
david
Hej, logisk set er den anvendelig op til 60 cm vand vandstanden er 54 cm med 3 cm kvarts nedenunder 3 cm bundlag. Jeg tæller de 54 cm med kvartskornene, for ikke at angribe bundlaget. Jeg har en Power Gravel Cleaner 2000 støvsuger, der ikke er praktisk at håndtere mellem dekorationen og planterne kraften er tilsyneladende den samme, hvilket ville være perfekt og mere håndterbart. Med venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Eheim 3531 støvsugeren burde passe til dig. Med venlig hilsen Zoomalia teamet
NICOLAS
1 beskeder
nicolas
Hej, jeg har købt denne støvsuger den 03/03/2014, og den er allerede i stykker. Den har en 1 års garanti, hvordan aktiverer jeg denne garanti? Tak for dit svar. Med venlig hilsen, NB.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hello, We advise you to contact our customer service via your order tracking. Best regards, The Zoomalia team
Yvette
2 beskeder
yvette
jeg er i tvivl om power gravel 2000, mit akvarium er 240 liter, og jeg har grus i bunden
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Begge støvsugere er designet til ikke at suge grus op. De kan sagtens være passende til dit akvarium. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
laure
3 beskeder
laure
Hej, jeg har flade småsten og kugler på bunden af mit akvarium. Er dette et problem ved brug af denne type apparat? Tak for din tilbagemelding.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, dine flade sten kan muligvis blokere støvsugeren.
Med venlig hilsen,
Sandy fra Zoomalia
patrick/nathalie
1 beskeder
patrick/nathalie
Hej, er støvsugeren vandtæt, da jeg har 70 cm vand.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne støvsuger anbefales snarere til en vandhøjde på 60 cm. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
José Manuel
2 beskeder
josé manuel
Hej, den kan nedsænkes op til filterets højde, derefter er den elektronisk, så den kan ikke lide vand. Den har en ring til at forsegle de elektroniske dele og batterierne, men det er ikke tilstrækkeligt til at nedsænke apparatet. Den er ikke IPX-klassificeret eller vandtæt.
willy
3 beskeder
willy
Hej, jeg vil gerne købe en effektiv støvsuger til at rense bunden af mit 80 liters akvarium uden at skifte vand. Akvariet har en vandhøjde på max 30 cm. Ville støvsugeren fra det højtydende Eheim sortiment passe til mig? Tak for et svar.
Yan
1 beskeder
yan
Hej,Er denne støvsuger velegnet til sandbunde?Tak for dit svar,Med venlig hilsen,Yan
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan bruge denne støvsuger med en sandbund. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
thomas
1 beskeder
thomas
Hej, vil den være passende til en Osaka 260? På trods af dybden af tanken. Venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler snarere dette produkt: https://www.zoomalia.com/animalerie/cloche-de-nettoyage-aqua-ex-45-70cm-p-1549.html Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Stéphanie
1 beskeder
stéphanie
Hej, jeg vil gerne vide sugestyrken, specifikt antallet af liter pr. time. På andre sider er den blevet kritiseret for mangel på kraft og for at suge sandkorn, der blokerer sugekraften... Kan du hjælpe med dette? Tak.
Martine
2 beskeder
martine
Hej, jeg har et akvarium på 54L og et på 17L, kan jeg bruge denne støvsuger, eller kunne du anbefale en anden, hvis det er nødvendigt, som virkelig er effektiv, for jeg har allerede en, men jeg er meget skuffet over den. Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Eheim 3531 støvsugeren passer perfekt til dit 54 liters akvarium. For korrekt funktion anbefales en vandhøjde på minimum 20/25 cm (for dit 17 liters akvarium). Med venlig hilsen. Zoomalia-teamet.
victor
1 beskeder
victor
Hej, jeg har ved et uheld brudt filtreringskurven, og jeg vil gerne vide, om du kan få netop denne del? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Desværre har vi ikke denne reservedel.Cordialement, Zoomalia-teamet
Ngoc Linh
1 beskeder
ngoc linh
Hej, jeg har et akvariebord på 300L (modellen, der sælges på din hjemmeside), hvor der kun er adgang fra siderne. Jeg vil gerne vide, om denne støvsuger passer til denne type akvarium. Tak for dit svar. Med venlig hilsen.
Françoise
2 beskeder
françoise
Hej, hvilken støvsuger vil du anbefale til mit akvarium Dubai 120L? Jeg har fire guldfisk, som hurtigt gør akvariet beskidt og det bliver uklart hurtigt. Jeg er nødt til at rense akvariet hver måned. Hvilke rengøringsprodukter skal jeg bruge? Jeg har ikke lagt grus, men glassten. Tak, venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Der findes forskellige støvsugere, power gravel cleaner 2000 og Eheim 3531 er førsteklasses produkter.Med hensyn til snavsproblemerne skal du passe på ikke at overfodre dine fisk. Og måske bør du overveje at genoverveje din filtrering?Med venlig hilsen,Zoomalia-teamet
christophe
1 beskeder
christophe
jeg har et akvarium på 1100 L med en højde på 65 cm. Passer produktet? tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, dette produkt er stort nok til et akvarium af denne type. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre