Spørgsmål, produktdiskussioner OPTIMUS Adult Light / Sterilised pour Hund

100% kunder

anbefaler dette produkt

26 svar
Jean-Marc
1 beskeder
jean-marc
Er de gode til en hund på næsten 8 år, en labrador? Tak
ESTELLE
6 beskeder
estelle
hej. jeg har prøvet dem. jeg har skiftet til proplan light, men mine hunde på 6 år kunne ikke tåle det. det afhænger af hunden.
ESTELLE
6 beskeder
estelle
der talte jeg om proplan light kroketter. jeg tog fejl
ESTELLE
6 beskeder
estelle
i den første svar talte jeg om ProPlan Light. i den anden svar taler jeg om Optimus Light. mine hunde har ikke tolereret det. jeg bliver ved ProPlan Light
Corinne
1 beskeder
corinne
Jeg købte disse kroketter, men min hund kan ikke tåle dem. Meget bløde afføring. Han kan ikke lide dem. Så jeg går tilbage til Proplan obesity foder, de er dyrere.
emilie
2 beskeder
emilie
Jeg havde det samme problem med bløde afføringer + gasserne der følger med
MARINE
1 beskeder
marine
Hej, for en hund på 28 kilo... ved du, hvor mange gram man skal bruge, tak?
LIONEL
1 beskeder
lionel
God aften, for så vidt angår det, der står på posen, har han brug for cirka 290 gram om dagen i 2x145g (morgen og aften). Jeg håber, at jeg har besvaret dit spørgsmål. Hvis ikke, spørg Zoomalia's kundeservice, de giver dig måske et mere passende svar. Hvis vi stoler på anbefalingerne på posen, burde mit svar være passende. Med venlig hilsen, Lionel
Kathia
4 beskeder
kathia
Jeg venter på min ordre med tørfoder, men jeg opdagede, at deres tørfoder indeholdt mere end 43% kulhydrater. Kulhydrater = sukker, og da det er diætfoder, er jeg ikke overbevist om, at det at give dem så mange kulhydrater hjælper dem med at tabe sig. Hvordan kan det være, at de indeholder 43% sukker? Kan nogen svare mig?
Vincent
2 beskeder
vincent
Vægttab have, over tid?
herve
1 beskeder
herve
God aften, vedrørende vægttab kan jeg ikke svare dig, vi har lige købt dem, vi er ikke begyndt endnu.
Emmanuelle
1 beskeder
emmanuelle
Hej, hvilken dosis skal man give om dagen PRÆCIS til en hund på 16 kg, da det står mellem 175 og 290 gram (margenen er meget bred)
liliane
1 beskeder
liliane
Hej, min treårige hund på 11 kg spiste Royal Canin til steriliserede hunde indtil for 4 måneder siden. Da hun blev steriliseret for 3 måneder siden, skiftede jeg til Optimus til steriliserede hunde, som er diætetisk og falder godt ud økonomisk. Hun har tolereret det rigtig godt, har ikke taget på i vægt, og det er også økonomisk bedre for mig. Foderets dosering er angivet på pakken i forhold til din hunds vægt. Venlig hilsen Liliane
Ghislaine
1 beskeder
ghislaine
Min hund døde for 6 måneder siden, og jeg ved ikke, hvorfor jeg modtager dette spørgsmål.
PATRICE
1 beskeder
patrice
hvad er spørgsmålet præcist?
Brigitte
1 beskeder
brigitte
Hej, men på pakken står der mellem 110 og 175 g, det er alligevel ret vagt. Jeg tror, det ville være passende at skære på 150 g
Lionel
1 beskeder
lionel
Hej, min hund har brug for at tabe sig omkring 5 kg, er dette foder egnet til det? Hvilken dosering skal en hund på 31 kg have, der normalt skal veje 28 kg? Hav en god dag.
christine
2 beskeder
christine
Hej ja de er af korrekt størrelse og god kvalitet Min hund blanding chihuahua spiser dem nemt
Alizee
1 beskeder
alizee
Hej, doserne er angivet på pakken, hvis der er behov for vægttab, kan det måske hjælpe at gå tur 1 til 2 timer om dagen ekstra for at hjælpe
SOPHIE
2 beskeder
sophie
Min hyrdehund var overvægtig og havde altid sult. Jeg giver hende den anbefalede dosis fra posen i forhold til den vægt, hun skulle have, og jeg tilføjer grønne bønner og/eller broccoli (at skylle, hvis de er på dåse, fordi der er sukker i konserves), det fungerer godt, og min hund har genvundet sin linje
annaick
1 beskeder
annaick
Hej, min beagle har tabt sig, siden jeg begyndte at give den det. Jeg blander det med grønne bønner, og det fungerer godt
Vincent
2 beskeder
vincent
Normalt 290g x 2
Kathia
4 beskeder
kathia
Hej, er disse kroketter egnet til en Shetland Sheepdog? Er de ikke for store? Og hvor mange gram skal jeg give den? Venlig hilsen
christine
2 beskeder
christine
Hej, min krydset chihuahua / Pinochet spiser dem let. Din Shetland Sheepdog bør ikke have nogen vanskeligheder ved første øjekast, hunde elsker dem.
sylvie
2 beskeder
sylvie
Hej, de er 1 cm min Golden hund spiser dem, og min lille Chihuahua stjæler dem i forbifarten, så det vil også være fint for din ;)
emilie
2 beskeder
emilie
Jeg gav til min franske bulldog

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre