Spørgsmål, produktdiskussioner IAKO Naturlig rulle til gnaver fyldt med Jordskok

5 svar
Sandy
2 beskeder
sandy
Hej, paprøret. Er det spiseligt for mine kaniner? Tak
gladys
5 beskeder
gladys
Hej, For mit vedkommende har jeg ladet dem gnave på "kartonen", da den er lavet af naturlige produkter. Jeg har ikke haft nogen problemer med mine 2 kaniner. Men det er på rigtig vis et spørgsmål, som jeg ikke havde stillet mig selv ....
CLAIRE
14 beskeder
claire
Hej, jeg havde den samme tanke som dig. For sikkerheds skyld har jeg fjernet den fra mine marsvin. Men bestemt et relevant spørgsmål.
Laëtitia
9 beskeder
laëtitia
Hej. Min kanin rørte det ikke, jeg lod det stå i 2 uger... og jeg endte med at smide det ud. Han skubbede det helt ud af sit spiseområde og jeg fandt rullen i stuen. Min kanin har helt frit løb. Og ærligt talt, det indeni er af meget dårlig kvalitet. Nå, men det er bare min mening. God dag.
elodie
28 beskeder
elodie
Goddag, min kanin har spist én, men denne her blev den ved med at fjerne hele tiden... indtil den endelig lykkedes med at skubbe den i vandet. Så i skraldespanden, under alle omstændigheder havde jeg planlagt at fjerne det, for den ville slet ikke have det. Hav en god dag.
Floriane
4 beskeder
floriane
Hej, jeg havde det samme spørgsmål. Hvis din kanin simpelthen spiser pap, er det ikke godt for den. Hvis den gnasker det og efterlader stykker, er det fint. Min spiser simpelthen alt pap, den finder...

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre