Spørgsmål, produktdiskussioner Bøffelben til tygning DAILYS
7 svar
6 beskeder
sabine
Boeufben at rognere DAILYS Ref. 191494, sammenlignet med Boeufben Mamut Arquivet Ref. : 105810, er størrelsen og vægten de samme for begge ben? Hvilket er det største? Er de lige så solide som hinanden? Tak for dine svar
6 beskeder
sabine
Personen, der har købt disse 2 ben ....kan du fortælle mig, hvilket der er det største og mest solide?
3 beskeder
marlène
Hej, det er Mamut, der holder længst. Den anden slides hurtigt, og delene af brusk springer meget hurtigt væk.
1 beskeder
cedric
Jeg tog oksebenet til min schæferhund, og det var perfekt

3 beskeder
frédéric
Mamutten er meget større end denne her, jeg har købt begge dele, da jeg har hunde af forskellig størrelse, og Mamutten er perfekt til store racer som Labrador, mens rognoksepasser bedst til mellemstore hunde som Border Collie eller spaniel.
2 beskeder
amélie
Mine (en Tjekkoslovakisk Ulvehund på 44 kg og en Malamute på 58 kg) har ikke kunnet gøre kål på benet. Det varer i flere dage. Jeg foretrækker et ben, de kan spise på én gang.
1 beskeder
albert
Jeg har købt 2 knogler til min hund (Malinois). Den var meget glad. Efter et stykke tid gemmer han dem og leder efter dem næste dag.
6 beskeder
sabine
Tak fordi du delte dine erfaringer. Jeg bliver derfor ved med Mamut til min dobermann