Spørgsmål, produktdiskussioner Bilsæde til hund
9 svar
1 beskeder
sandrine
Hej, Er denne stol velegnet til en Mops på 14 kg? Tak for dit svar.
2 beskeder
brigitte
Hej, Jeg leder efter en booster, så min lille yorkie kan se vejen fra bilen. Jeg er i tvivl mellem denne model af taske og den med luftpude-booster, der også er tilgængelig på jeres hjemmeside: hvilken har den højeste booster? Tak for jeres svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, De to modeller er ækvivalente, fordelen ved denne er, at den let kan omdannes til en soveplads, hvilket gør den mere praktisk. Den anden model vil dog være en smule højere, hvilket i jeres tilfælde, kan være mere passende. https://www.zoomalia.com/animalerie/siege-rehausseur-a-coussin-d-air-p-24158.html Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
sabine
Hej, kan du fortælle mig, om det er nødvendigt med nakkestøtter bag på sædet for at fastgøre sædet? Tak for dit svar :)
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, for en fastgørelsesrem skal føres bag hovedstøtten. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
1 beskeder
christelle
Hej, jeg har en maltesisk bichon på 7 kg, tror du, at den kan passe i dette sæde? Ville den kunne ligge ned?
1 beskeder
martine
Hej, jeg har en lille fransk bulldog, som er 1,5 år gammel og vejer 10,5 kg. Er det i orden? Hun er meget rolig i bilen og bliver på samme sted under turene og bagved.??????