Spørgsmål, produktdiskussioner Edgard & Cooper Boîte Pâtée Gibier et Canard frais pour Hund Adulte
2 svar

5 beskeder
dorothee
Hej, jeg kontakter dig, fordi jeg har skiftet mærke for min to år gamle Lhassa Apso ved navn Daisy, der vejer 9 kg, da hun tager på trods af at have reduceret mængden til 50 g paté og godbidder, og hun er meget grådig. Derfor har jeg skiftet til Ultra Premium, men patéerne er fulde af fedt, er det normalt? Ellers et andet spørgsmål: jeg ser, at der findes flere smagsvarianter i Edgard & Cooper-dåserne, kan jeg variere smagsvarianterne til hende, eller skal jeg altid vælge den samme? Og hvad kan jeg vælge af tørfoder? Med venlig hilsen, fru Tattegrain Dorothée
1 beskeder
valentin
Hej, Patéerne er alle meget gode. ikke fede. Jeg har smagt det, og man kunne tro, det var paté til mennesker!!

3 beskeder
alexandra
Hej Personligt har jeg tre yndlingsmærker: Edgard Cooper, Cheshir og Dog's Love for fremragende produkter, ikke for fedt, ingen korn, få eller ingen animalske biprodukter. Selvfølgelig kan du variere smagene (Cheshir f.eks. tager jeg æble, ananas, Edgar jeg undgår oksekød da det er et allergen for min hund, ellers laks, kalkun). Jeg anbefaler Edgard Cooper croquettes: en rimelig pris og sammensat af gode produkter sammenlignet med andre, uden animalske biprodukter f.eks. Deres håber jeg at have informeret dig