Spørgsmål, produktdiskussioner Udskiftningsstolpe til katte træ - diameter 9 og 11 cm
81 svar
1 beskeder
carole
Hej, jeg har lige modtaget min ordre. Som det var angivet, bad jeg leverandøren om at åbne pakken for at kontrollere indholdet. Stangen virkede i god stand og helt i overensstemmelse med vores forventninger, så jeg accepterede pakken. Desværre opdagede vi under monteringen, at hullet på den ene side af stangen var glat. Efter nærmere undersøgelse ser det ud til, at der er en fabrikationsfejl. Den gevindskårne del, som skruen skulle fastgøres i, var dårligt fastgjort til "låget" og faldet ned i selve stangen. Det er derfor umuligt at fastgøre en plade på stangen. Jeg ønsker at returnere denne stang for en ombytning, hvordan skal jeg forholde mig? Tak Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal bare kontakte vores kundeservice direkte via din ordreopfølgning. En af vores konsulenter vil fortælle dig, hvordan du skal returnere dit produkt. Venlig hilsen Zoomalia-holdet
1 beskeder
julie
Hej, laver du stolper med en diameter på 11, 30 cm og 8 mm til skruen?! God dag til holdet ^^
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi har ikke en erstatningsstolpe med disse mål. Med venlig hilsen, Zoomalia holdet
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi har ikke nogen erstatningsstang med disse mål. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
valene
Hej,Jeg leder efter en sisal stamme, der er kompatibel med Natural Heaven II kattetræet.Målene er som følger: H 45 cm og 11 cm i diameterMed venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre har vi ikke en erstatningspæl til denne model, som vi ikke sælger. Med venlig hilsen, Zoomalias team
2 beskeder
charlotte
Hej,Dette er ikke et spørgsmål, men jeg ville tage mig tid til at takke dig for dit hurtige svar vedrørende reservestolperne til kradsetræer.Når jeg ser alle de stillede spørgsmål og alle dine personlige svar, indser jeg den arbejdsindsats, det kræver... en så effektiv kundeservice... det er sjældent!Ønsker dig en rigtig god dag!Med venlig hilsen Charlotte Villez
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi takker dig for din besked. Det er sandt, at vi gør alt for at besvare alle spørgsmål, der stilles til os. Hele Zoomalia-teamet er mobiliseret for at imødekomme dine og dit dyrs ønsker. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
charlotte
Hej,
Jeg vil gerne købe 2 stolper med en diameter på 9 cm (30 og 40 cm i højden) for at erstatte dem på mit kattekradsetræ (kradsetræ med stil "base + mellemplatform + topplatform"). Til fastgørelsen har jeg brug for skruer med en diameter på 7 mm:
1- En skrue (3,5 cm lang stang) med hoved til at fastgøre den nederste stolpe til basen
2- En lang "forbindelses" skrue (8 cm lang stang), der forbinder de 2 stolper med hinanden (gennem en lille platform)
3- En skrue (3,5 cm lang stang) uden hoved til at fastgøre den øverste stolpe til den øverste platform.
I det medfølgende sæt synes der at mangle et element (enten 2 eller 3 som nævnt ovenfor), har I et andet sæt, der kan passe, eller er det muligt at tilføje det manglende element til sættet?
Mange tak for jeres svar og hjælp.
Med venlig hilsen.
Jeg vil gerne købe 2 stolper med en diameter på 9 cm (30 og 40 cm i højden) for at erstatte dem på mit kattekradsetræ (kradsetræ med stil "base + mellemplatform + topplatform"). Til fastgørelsen har jeg brug for skruer med en diameter på 7 mm:
1- En skrue (3,5 cm lang stang) med hoved til at fastgøre den nederste stolpe til basen
2- En lang "forbindelses" skrue (8 cm lang stang), der forbinder de 2 stolper med hinanden (gennem en lille platform)
3- En skrue (3,5 cm lang stang) uden hoved til at fastgøre den øverste stolpe til den øverste platform.
I det medfølgende sæt synes der at mangle et element (enten 2 eller 3 som nævnt ovenfor), har I et andet sæt, der kan passe, eller er det muligt at tilføje det manglende element til sættet?
Mange tak for jeres svar og hjælp.
Med venlig hilsen.
1 beskeder
deniz
Hej, jeg har et dobbelt kradsetræ på 11 cm, M9. Jeg vil gerne have to pæle på 60 cm og to andre på 40 cm. Tror du, at du vil genopfylde lagrene med denne tilsyneladende sjældne gevind? Tak. Deniz.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne reference er under genopfyldning og vil være tilgængelig i begyndelsen af næste uge. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
2 beskeder
ghislaine
Hello, is the post compatible with the My Ketty Darling cat tree from Trixie?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Tak for at oplyse referencen til dit katte træ. Hvis det er referencen 31276, skal du vælge to stolper på Ø9cm x 30cm (ref 29692). Venlig hilsen, Zoomalia-teamet

1 beskeder
nathalie
Hejsa, jeg leder efter 2 stolper venligst; Bredde 20 cm Længde 37 og den anden; Bredde 20 cm og Længde 25. Kunne De venligst hjælpe mig? Mange tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi har ingen stolper på 20 cm bredde. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
malika
Hej, skal vi tælle snoren for stolpens diameter? Tak. Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, det drejer sig om den udvendige diameter. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
4 beskeder
anne
Hej, jeg har en Trixie Almeria katte træ og jeg ville gerne vide, om stolperne og de matchende skruer på 8mm passer til den model, jeg har derhjemme, tak, Anne
1 beskeder
catherine
Hej Jeg er i øjeblikket i gang med at bygge et kattetræ, kan man nemt installere disse pæle, tak og med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse stolper er meget lette at samle. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
nathalie
Hej, jeg har købt en stolpe i en dyrehandel, som viser sig ikke at passe på grund af skruerne, der ikke har samme diameter (selvom stolpens diameter er den samme) hvordan kan jeg vide, om skruerne på jeres stolpe passer til min katteklatrer?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Alt afhænger af stolpens størrelse.For stolper med en diameter på 9 cm er gevindet 8 mm.For stolper med en diameter på 12 cm er gevindet 10 mm.Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
laure
Hej, hvilken katteaktivitetscenter skal vi købe for at kunne bruge disse stolper og dermed skifte stolperne, da vi har en norsk skovkat og gerne vil undgå at skifte hele træet. På forhånd tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse udskiftningsstolper passer til de fleste klatremiljøer til katte og især dem fra mærket Trixie. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
263712
Hej,Er stolperne med 10 mm skrue kompatible med Banana Leaf-træerne? Dette mærke af katte træer har nogle ret specielle gevind, som især er uforenelige med Trixie-pillerne, og jeg kan faktisk ikke måle dem korrekt og kan ikke finde deres dimensioner nogen steder. Jeg håber endelig at have fundet de rigtige...Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, De udskiftningsposter til Banana Leaf findes, og vi opfordrer dig til at kontakte vores kundeservice. Du kan skrive til dem på [email protected] og give dem dit produkts reference. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
jean-marc
Hej. Hvornår forventer du at modtage levering for referencen 29693? Den er i øjeblikket utilgængelig. Med venlig hilsen.
2 beskeder
anais
Du har endda ikke nok på lager, jeg vil tage tre stolper, men du har kun en på lager
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne reference er i øjeblikket ved at blive genopfyldt, og vi burde modtage den i løbet af de næste par dage. Du kan kontakte Kundeservice for at få yderligere oplysninger og afgive din bestilling. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
anais
Hej, min stolpe er 35h/9L/10mm uden gevind. Hvad vil I anbefale, 40 eller 30 cm for at ændre min stolpe?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan vælge det ene eller det andet, det afhænger af kompatibiliteten med dit kradsetræ og hvordan de andre elementer er arrangeret. Teknisk set kan du vælge det, du foretrækker. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
3 beskeder
joëlle
Hej, Hvilke ville være de gode stolper til dette kradsetræ? https://www.zoomalia.com/animalerie/arbre-a-chat-platin-pro-p-20949.html#description Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre har vi ikke den nøjagtige reservepost til dette kradsetræ. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
clara
Hej, post med diameter gevind 8mm og gevindstigning 8mm, er det det samme? Behøver man en skrue på 8mm eller mere?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er det samme. Du skal bruge en skrue på 8 mm for at få skruen ind med en diameter på 8 mm. Med venlig hilsen Christelle fra Zoomalia
1 beskeder
amelie
Hej, jeg vil gerne udskifte de 3 nederste stolper på mit udendørs klatretræ til katte. Hvilken dimension skal jeg vælge? Tak for dit svar, din hjemmeside er fantastisk!
1 beskeder
carine
Hej, Jeg ønsker at udskifte to stolper på katte træet. De nuværende stolper måler 45 cm i højden og har en diameter på 35 cm. Højden er okay, men jeg forstår ikke noget om de nævnte diameter, nemlig 12, 9. Hvad skal jeg vælge for at få en diameter på stolpe på 35 cm eller mere? Tak.
2 beskeder
gina
Hej, jeg har et kradsetræ Platin Pro købt på jeres side. Er disse udskiftningsstolper kompatible? Mange tak på forhånd!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse reservestolper passer til din katteklatretræ. Du skal blot vælge den samme dimension og diameter som stolpen, der skal udskiftes. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
corinne
Hej, jeg har en klassisk sofa med katte træ. Kan du fortælle mig, hvilken stolpe jeg skal bruge? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre kan vi ikke imødekomme din anmodning, da katte træet sofa er ukendt. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
aurélie
Hej, jeg har kattetræet blomsterbrun og orange gerbera (kerbl), stolpen sisalbrun er meget beskadiget, jeg vil gerne vide, hvilken erstatningsstolpe jeg skal vælge? Diameteren er 9 cm, 30 cm i højden, men er skruen på 8 mm velegnet? Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For at sikre, at den udskiftningspæl, du vælger, vil være passende, skal du først måle diametermålet på din gevindstang. Hvis den måler 8 mm, vil den være velegnet. Med venlig hilsen Christelle fra Zoomalia
1 beskeder
marie-line
Hej, Jeg havde allerede købt 4 stolper til mit klatretræ i juli 2012 med en diameter på 9 og 40 cm lange, men mit klatretræ havde ikke samme diameter på skruer (diameter 9), og I havde leveret skruer med diameter 7. Har I ændret stolperne siden 2012? Tak
1 beskeder
emma
Hej, Sælger I stolper med loftbeslag til et katte træ?Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre nej, vi har ikke denne type stolpe til salg på vores site. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
1 beskeder
cecile
Hej, jeg har et kradsetræ ved navn Zeus, hvor to af stolperne er beskadiget ved skruebeslagene. De er lukket i hver ende med plastikskiver eller propper (det er dem, der er knækket) med et hul i midten til skruen. Har de stolper, I sælger, det samme monteringssystem og vil de derfor passe? Jeg takker Dem for Deres hjælp. Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Reservedelspæle på vores websted har et skruemonteringssystem. Bemærk dog diameteren på disse og på stangen, da de kan variere afhængigt af den valgte størrelse. Med venlig hilsen Christelle fra Zoomalia
1 beskeder
oceane
Hej, jeg har et katte træ Tarifa, der er 52 cm højt med en diameter på 7 cm for søjlen. Hvilken søjle vil du anbefale? Jeg overvejede en 9x60 cm for ikke at have en lavere højde, tak.
11381 beskeder
zoomalia
Vi anbefaler faktisk 9x50 eller 9x60 cm for ikke at forringe kattetræets stabilitet. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
elodie
Hej, jeg havde ikke bemærket det, men diameteren på skruen (8 mm) passer ikke til min kradsetræ (for lille). Har I ikke en større diameter? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre findes der kun én skruestørrelse til denne artikel. Med venlig hilsen Zoomalia teamet
1 beskeder
manon
Hej, jeg har et klatretræ til katte med to niveauer, og jeg vil gerne udskifte den øverste stolpe. Er den medfølgende skrue lang nok til at forbinde den nederste stolpe med den (nye) øverste stolpe? Mange tak. Med venlig hilsen, Manon
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Normalement, il ne devrait pas y avoir de problème ! Cordialement, L'équipe Zoomalia

1 beskeder
audrey
Hejsa, for at skifte mine stammer, mangler jeg en på 80 cm /12 cm i diameter, ville det være muligt, at du kunne få fat i eller finde en? Jeg kan slet ikke finde nogen nogen steder! Med venlig hilsen Audrey
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi har ikke en stolpe af denne længde i diameter 12. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet