Spørgsmål, produktdiskussioner Bac à litière avec tamis Trixie Berto
16 svar
1 beskeder
melanie
Hej, jeg bruger Litière Nullodor Color til kattegrus. Meget effektivt strøelse, der kombinerer kraften fra silica gel og klumpning. Kan jeg bruge det med en si til kattebakke? Tak på forhånd.
1 beskeder
sandrine
Hej, Er det muligt at bruge silikatstrøelse? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne kattebakke er primært beregnet til brug med klumpende grus. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia

1 beskeder
laure
Hej, jeg bruger kattegrus eco+ fra Leclerc. Ville det passe? Tak på forhånd
1 beskeder
jeanine
fungerer det med kattegrus Catsan
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, dette kattegrus burde være passende. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
5 beskeder
emmanuelle
Hej, hvilken type kattegrus er nødvendig til denne kattebakke? Jeg bruger kattegrus med store korn som Catsan. Skal der i stedet bruges klumpende grus? Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Jeres sædvanlige kattegrus passer meget godt.
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
4 beskeder
catherine
Hej, jeg overvejer at bruge denne bakke til mine to kaniner, som har vegetabilskt strøelse. Tillader sien, at al slags vegetabilskt strøelse kan passere igennem? (Hullerne i sien ser små ud, jeg undrer mig, om kornene fra min strøelse kan passere igennem dem) tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, hullerne i denne kattebakke kan være for store til vegetabilsk kattegrus. Venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
1 beskeder
evelyne
Hej, Når man har sigtet, hvordan sætter man så sien tilbage? Man skal tømme det resterende strøelse i en anden bakke, sætte sien tilbage og så hælde strøelsen tilbage, ikke sandt? Det er en del håndtering! Er en skovl i sidste ende ikke mere praktisk? Tak for din mening, venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du har forstået systemet korrekt. Det hjælper ikke med at undgå manipulationer, men snarere med at undgå at spilde strøelse fordi, når man bruger skovlen, fjerner man altid noget ren strøelse, mens med sien, er den rene strøelse godt adskilt fra snavset. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
karine
Hej, hvis man bruger piller, er alle disse manipulationer så ikke nødvendige? Jeg leder efter en skjul med en sigte, så saven falder igennem sigten. Er det muligt? Ellers har jeg 2 main coon, er det stort nok?
3 beskeder
bouteloup
Hej, er sigtning effektiv nok til, at vi kan undvære en skovl?Tak.Jean-Paul BOUTELOUP
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Afhængig af hvilken type strøelse der bruges, anbefales en skovl altid. Venlig hilsen, Holdet Zoomalia