Spørgsmål, produktdiskussioner Hjørnetoilet til gnavere med tag

77% kunder

anbefaler dette produkt

11 svar
Sèverine
1 beskeder
sèverine
Hej, er det stort nok til en dværgvædder, eller har du en større model?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne model er for lille til kaniner. Vi anbefaler denne artikel; https://www.zoomalia.com/animalerie/nora-c-litiere-d-angle-avec-couvercle-pour-rongeurs-p-16768-c-835.html Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
melany
1 beskeder
melany
goddag, jeg vil gerne vide, hvordan man vælger farven?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det afhænger af leveringen og tilgængeligheden fra vores leverandør. Venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
Anthony
2 beskeder
anthony
Hej, kan jeg putte sand beregnet til degus af chilensisk oprindelse i, det vil være til min dværghamster.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, vi anbefaler dette produkt til dit kæledyr uden problemer. Med venlig hilsen, Madeleine fra Zoomalia
sandra
6 beskeder
sandra
skal jeg kun lægge strøelse i toilettet, og kan jeg lade bunden af buret være direkte på plastikken, eller skal jeg også lægge strøelse eller spåner for to marsvin på halvanden måned?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne strøelse vil være for lille til marsvin (den er snarere beregnet til hamstere). Uanset hvad, hvis du vælger en strøelse i deres størrelse, kan du nøjes med at lade spåner kun inde i hjørnet af buret. Det afhænger af dine marsvin, da nogle er ret beskidte og ikke besørger i et hjørne af buret. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
sandra
6 beskeder
sandra
Er det okay for marsvin, og skal der være to eller en enkelt hver, fordi jeg har to marsvin
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Ja, det kan være passende for marsvin, og et vil være tilstrækkeligt til de to.Med venlig hilsen,Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre