Spørgsmål, produktdiskussioner Hjørnetoilet til gnavere med tag
11 svar

1 beskeder
sèverine
Hej, er det stort nok til en dværgvædder, eller har du en større model?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne model er for lille til kaniner. Vi anbefaler denne artikel; https://www.zoomalia.com/animalerie/nora-c-litiere-d-angle-avec-couvercle-pour-rongeurs-p-16768-c-835.html Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
melany
goddag, jeg vil gerne vide, hvordan man vælger farven?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det afhænger af leveringen og tilgængeligheden fra vores leverandør. Venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia

2 beskeder
anthony
Hej, kan jeg putte sand beregnet til degus af chilensisk oprindelse i, det vil være til min dværghamster.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, vi anbefaler dette produkt til dit kæledyr uden problemer. Med venlig hilsen, Madeleine fra Zoomalia
6 beskeder
sandra
skal jeg kun lægge strøelse i toilettet, og kan jeg lade bunden af buret være direkte på plastikken, eller skal jeg også lægge strøelse eller spåner for to marsvin på halvanden måned?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne strøelse vil være for lille til marsvin (den er snarere beregnet til hamstere). Uanset hvad, hvis du vælger en strøelse i deres størrelse, kan du nøjes med at lade spåner kun inde i hjørnet af buret. Det afhænger af dine marsvin, da nogle er ret beskidte og ikke besørger i et hjørne af buret. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
6 beskeder
sandra
Er det okay for marsvin, og skal der være to eller en enkelt hver, fordi jeg har to marsvin
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Ja, det kan være passende for marsvin, og et vil være tilstrækkeligt til de to.Med venlig hilsen,Zoomalia-teamet