Spørgsmål, produktdiskussioner Trixie Reptiland Spot-Lampe reflektor varme E27
55 svar

5 beskeder
marie-marguerite
Hej, jeg har en tank på 60x35x30 til en K.B. juvenil med 3 cm vand. Jeg har brug for en temperatur på 30-32°. Hvilken watt vil I anbefale? Jeg har allerede UVA -UVB. Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, En lampe på 75W skulle være passende. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
cedric
Hej, jeg har et terrarium på 120x60x60, hvilken lampe skal jeg bruge for at opnå en temperatur på 45°C til min skægagame (Pogona)?

1 beskeder
nathenael
Hej, jeg har et Exo Terra terrarium på 60lx45Lx30H, og jeg vil gerne holde 32°C på halvdelen af mit terrarium (ca. 20 cm i bredden med pæren placeret 25 cm fra bunden), hvilken model anbefaler du?Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Reference 29938 skulle være passende. Brugen af en termostat ville være passende for at sikre, at den udsendte temperatur er korrekt 32°C. Du kan også vælge en varmemåtte i stedet for en pære. Du skal blot vælge den rigtige størrelse for præcist at opvarme det ønskede område. Med venlig hilsen, Team Zoomalia

10 beskeder
lola
Hej, kan denne pære passe til "WIRE LIGHT" lampeholder?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette materiale vil passe. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

10 beskeder
lola
Hej, hvilken pære kan opretholde halvdelen af mit terrarium ved 30°?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, En pære med mindst 100W vil være nødvendig, men det vil afhænge af højden, hvor den bliver placeret, størrelsen på terrariet og den omgivende temperatur. Med venlig hilsen, Zoomalia Team
3 beskeder
salome
Hej, jeg har i øjeblikket en vanddrage i et terrarium på 120 x 60 x 60. Jeg spekulerer på, om en lampe som denne er tilstrækkelig, eller om jeg skal have flere? Med venlig hilsen
2 beskeder
martial
Hej,
Vi er lidt forvirrede med alle disse tilbehør! Vi er i tvivl om, vi skal vælge en infrarød varmelampe eller en spotlight lampe? Hvilken anbefaler I? Hvilken styrke anbefales til et terrarium på 80x40 cm (sættet foreslået på jeres hjemmeside) kombineret med en UVB 10.0 lampe. Det er til at huse en Hermann-skildpadde på omkring 1 år. Tak for jeres svar. Vores ordre er meget presserende.
Vi er lidt forvirrede med alle disse tilbehør! Vi er i tvivl om, vi skal vælge en infrarød varmelampe eller en spotlight lampe? Hvilken anbefaler I? Hvilken styrke anbefales til et terrarium på 80x40 cm (sættet foreslået på jeres hjemmeside) kombineret med en UVB 10.0 lampe. Det er til at huse en Hermann-skildpadde på omkring 1 år. Tak for jeres svar. Vores ordre er meget presserende.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan rådgive dig om modellen Varme reflektor spot-pære, ø 63 × 100 mm, 50 W.Vi råder dig til at vælge en spot-pære. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
3 beskeder
antone
Hej, hvis jeg sætter en 75w pære omkring 15 centimeter fra min gren i mit terrarium, vil jeg så opnå en temperatur mellem 45° og 50°?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For sådanne temperaturer anbefaler vi mindst en 100W. Afstanden mellem dyret og pæren er meget lille, og et beskyttelsesgitter bør overvejes, så dit dyr ikke brænder sig.
Venlig hilsen,
Holdet hos Zoomalia
Venlig hilsen,
Holdet hos Zoomalia
6 beskeder
joy
Hej, jeg ejer en skildpadde. Hvor meget opvarmer hun stranden?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det afhænger helt af den valgte effekt, afstanden hvor du placerer lampen, og temperaturen i rummet hvor terrariet befinder sig. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
4 beskeder
jonathan
God aften, jeg har et akvarium på 120*40*50 med 2 skildpadder. Er en 50w pære tilstrækkelig til at opvarme deres landingsplads?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja, en 50W pære vil være tilstrækkelig. Vi anbefaler, at du kontrollere temperaturen og justerer afstanden mellem lampen og overfladen. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
christine
Hej, jeg får nogle unge kronerhugorme-geckoer og vil sætte dem i et terrarium på 20x20 ht 45 cm. Hvilken type oplysnings- og varmelampe kan jeg bruge? Er en 35 Watt for varm? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Nej, denne pære skal passe. Det vil dog være nødvendigt at justere afstanden for at undgå kontakt med dyret. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
patricia
Hej, jeg har et terrarium af træ med målene 100x50x50. Ville dette produkt være passende for at skabe en varm zone mellem 30-32 grader med en effekt på 100W? (Dyr: Leopardgekko) Tak!
2 beskeder
clement
Hej,Jeg vil gerne tilføje denne pære udover en smalstrålet sunglo-pære til mit 1,2 gange 0,7 m terrarium (landskildpadde) - hvilken effekt skal jeg vælge?Tak og med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Alt afhænger af den ønskede temperatur. Med venlig hilsen, Zoomalias Team
1 beskeder
sarah
Ja, med en 35W model, som du placerer 10-15 cm fra bunden af dit terrarium, burde det være muligt at opnå en temperatur på 30-35 grader i det varme område for dine unge landskildpadder. Det kan være en fordel at justere lampens afstand, hvis det er muligt, for bedre at kontrollere temperaturen, men vær forsigtig med at overophede terrariet, og overvåg temperaturen regelmæssigt for at sikre et sikkert og passende miljø.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi informerer dig om, at temperaturen sandsynligvis vil falde med model 35W. Men den samlede temperatur afhænger også af den anden varmekilde. Model 35W er bestemt bedre. Dyrene vil ikke bo direkte under lampen, hvis det er for varmt for dem. Venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
laurence
Hej, jeg har lige købt en baby vandskildpadde, som jeg for tiden har i et fiskekvarium på 50x25x40. Jeg har læst lidt på forskellige fora, og her anbefales det både at bruge en UVb 5.0-lampe og en varmepunkt UVA eller en pære, der kombinerer de to. Jeg er lidt forvirret over udvalget på salgssider. Vil en spot som denne (lampe spot reflektor) være passende? Hvis ja, hvilken type stativ bør jeg bruge? Jeg ønsker enten noget, der kan klipses på akvariets glas, eller en lampeholder som en skrivebordslampe. Det samme gælder for UV: Er repti glo 5.0 passende, og skal jeg vælge 13 eller 26 watt til dette akvarium? Og hvilket stativ bør bruges? Jeg vil gerne kunne bestille og blot tilslutte, når jeg modtager ordren. Tak for din hjælp.
3 beskeder
lucas
det er en leopard gekko, og til sidst vil pæren være 40 cm fra jorden
1 beskeder
alexia
Hvis jeg køber en varmelampe, er det nødvendigt at købe en varmepude til min slange?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler faktisk en anden varmekilde. Vi råder dig til at måle temperaturen i dit terrarium med kun lampen. Og hvis du ikke kan nå den ønskede temperatur, kan du altid tilføje en varmepude. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
audrey
Er denne 100w pære kompatibel (især med hensyn til størrelse) med Wire Light-lampestøtten med klemme https://www.zoomalia.com/animalerie/support-de-lampe-a-pince-wire-light-p-404.html?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, De to artikler er helt kompatible. (Pærediameteren er 8 cm.) Med venlig hilsen, Team Zoomalia
9 beskeder
katia
hej, vil en 75w pære give et hotspot på 30 grader i et 45x45x45 terrarium fra Exo Terra til en leopardgekko? på forhånd tak. med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære skulle være egnet, vi kan anbefale at tage et termometer for at sikre den rette temperatur. Hvis det ikke skulle være tilstrækkeligt, kan du kombinere denne pære med et varme tæppe eller kabel. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
noemie
Har jeg en pelomedusa vandturtle, der har brug for et varmepunkt på stranden, så vil denne pære skabe et varmt punkt på 30 til 32 grader?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære skulle være tilstrækkelig til din skildpadde. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
florence
Hej, hvor mange procent UV leverer 75 W lampen, og vil den være tilstrækkelig til at skabe et hotspot på omkring 30°C for mit terrarium (af glas) med en længde på 90 cm, en dybde på 45 cm, og en højde på 45 cm (det befinder sig i et rum med omkring 20°C).
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Vi kan ikke oplyse den præcise procentdel. Men på 75W varme lamper er der få UV-stråler (ikke nok, hvis dit dyr har brug for det). Du bliver nødt til at installere en anden speciel lampe. 30°C-punktet er muligt med en 75W lampe.Med venlig hilsen.Zoomalia Teamet.

2 beskeder
grégory
Er en varmepære tilstrækkelig til at skabe et varmt punkt i et terrarium på 80/60/60?