Spørgsmål, produktdiskussioner Bar til hund

37 svar
prescilia
25 beskeder
prescilia
Hej, jeg vil gerne købe to, men der er kun én tilgængelig. Hvornår vil genopfyldningen af hundebaren, 2 × 2,8 l/ø 24 cm justerbar op til 50 cm, finde sted? På forhånd tak
Julie
1 beskeder
julie
Hvilken størrelse ville du anbefale for en labrador retriever? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler den største størrelse. Med venlig hilsen, Zoomalia team
Amelie
2 beskeder
amelie
Hej, hvilken størrelse har en tæve rottweiler brug for? På forhånd tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, vi anbefaler reference 30392 til en rottweiler. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Nathalie
1 beskeder
nathalie
Hej, Med to hunde i forskellig alder og størrelse vil jeg gerne vide, om skålene kan justeres uafhængigt af hinanden? TAK
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, vi beklager, men denne model kan ikke justeres uafhængigt. Vi foreslår reference:64247, som tillader denne type justering. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
François
1 beskeder
françois
Hej, kunne du venligst fortælle mig referencen for en HUSKY hvalp tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Alt afhænger af, om du ønsker at beholde denne artikel indtil din hund bliver voksen. I bekræftende fald anbefaler vi den store model: Hundebar, 2 × 4,5 l/ø 28 cm justerbar op til 60 cm. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
Noémie
1 beskeder
noémie
Hvor lang tid tager det for os at modtage vores ordre?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi sender de varer, der er på lager, inden for 24-48 timer. Herefter skal I regne med mellem 24 timer og 5 dages levering afhængigt af transportøren. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
sebastien
1 beskeder
sebastien
Hej, hvilken kapacitet anbefaler du til en hund af racen Greyhound (25 kg voksen og 60 cm i manken)? På forhånd tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan anbefale den største model, der kan justeres op til 60 cm i højden. 30392 Hundebar, 2 × 4,5 l/ø 28 cm https://www.zoomalia.com/animalerie/bar-pour-chien-p-9605.html Med venlig hilsen Sandy fra Zoomalia
NATHALIE
2 beskeder
nathalie
Hej, størrelsen er 20 cm. Kan du give mig den samlede højde og bredde inklusive foden? Jeg har begrænset plads og vil ikke risikere, at vi snubler over den. Mange tak. Hav en god dag. Nathalie.
EVE
1 beskeder
eve
Hej, jeg har lige modtaget min hundebar, og jeg tror, skålene er for store. Jeg har valgt størrelse 28 cm til en Gordon Setter. Hvad tænker du?
Marine
1 beskeder
marine
Hej, hvilken størrelse skal jeg tage til en labrador? Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Since it is a large dog, we recommend a minimum size of 20cm in diameter. Best regards, Christelle from Zoomalia
chantal
1 beskeder
chantal
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken størrelse jeg skal vælge til en stor boxer, tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Referencen 30391 skulle være passende til en bokser.Med venlig hilsen,Zoomalia-teamet
vincent
1 beskeder
vincent
Jeg vil gerne vide, hvilken størrelse en engelsk bulldog skal være.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Vi anbefaler model 24921.Med venlig hilsen,Zoomalia holdet
candide
1 beskeder
candide
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken størrelse en schæferhund har. Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, jeg vil anbefale hundebaren fra mærket Trixie, reference 24922, da den er justerbar i højden. Venlig hilsen, Zoomalia teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre