Spørgsmål, produktdiskussioner Gnaverhegn med tag i galvaniseret metal

27 svar
PATRICIA
3 beskeder
patricia
Hej, passer dette kabinet til to skildpadder, og hvilket lille hus kan man sætte op (i ét plan, så det ikke vælter på den lille bro)? Tak
patricia
1 beskeder
patricia
Ja ja i høj grad .. men for huset ingen idé... mig det er for 2 kaniner
catherine
1 beskeder
catherine
hej, er døren monteret på længdesiden eller på breddesiden tak? venlig hilsen
Géraldine
2 beskeder
géraldine
Døren er på bredden
Ginette
1 beskeder
ginette
Kan man sætte 2 høns derinde, da min hund altid løber efter dem
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Det er også muligt at sætte høns heri. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Emma
6 beskeder
emma
Er dette indhegning i stand til at huse 4 små dværgkaniner, når jeg tilføjer klapburet VANIS og et lille dyrehus? På forhånd tak, Med venlig hilsen Emma
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, der vil være plads nok til dine 4 dværgkaniner. Venlig hilsen, Zoomalia team
Thibaut
1 beskeder
thibaut
Hej, er tilbuddet ubegrænset? Hvis ikke, indtil hvornår?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Tilbuddet er gyldigt, så længe lager haves hos vores leverandør. Med venlig hilsen, Zoomalia Teamet
Audrey
1 beskeder
audrey
Bonjour, Kan man lave en kæmpe indhegning ved at modulere to separate indhegninger? Er det stærkt nok til at holde en kat (målet er at lade den få lidt sol i sikkerhed) Er prisen fast eller er der en slutdato for tilbuddet? Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Foldene er desværre ikke modulære. Denne indhegning er mere designet til kaniner eller marsvin. Venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
alexandra
1 beskeder
alexandra
Hej, jeg ville gerne vide, om når man bestiller den, så er der hele buret og hytten. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Nej, naturhuset til gnavere er ikke inkluderet med kabinettet med tag Venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
Fanny
1 beskeder
fanny
Hej,Er denne artikel let at montere og afmontere? Jeg vil bruge den som en ekstra indhegning og vil kunne transportere den nemt.Tak for din kommentar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder at montere og afmontere den konstant. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
DOMINIQUE
8 beskeder
dominique
Hej, Kan jeg tilpasse Trixie-hegnet med tag til hønsehuset Home Palace for at lave en forlængelse? Eller er det bedre at købe det ikke-elektrificerede net til de 2 høns, jeg vil få? Tak. Det ser ud til, at nettet ifølge kunderne mangler pæle.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hvis du vil, kan du forbinde de to produkter. Men du skal sandsynligvis improvisere lidt. Med hensyn til hegnet er det også en løsning til at udvide pladsen. Hvis du ikke havde nok pæle, sælger vi ekstra pæle på vores hjemmeside. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Muriel
2 beskeder
muriel
Hej, jeg har 2 marsvin på 7 uger, er det muligt for dem at komme igennem tremmerne? Venlig hilsen, Fru PROUVEUR
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dine marsvin er faktisk stadig en smule små til denne type indhegning; de risikerer at komme mellem stængerne. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
fabrice
1 beskeder
fabrice
Jeg har modtaget min indhegning, men jeg har ikke dækketaget. Tak for at svare mig

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre