Harnisk... Harnon !!

Christine
2 beskeder
christine
Hej,

Lully har en Trixie-sele (af typen dobbelt halsbånd). Hun har fundet ud af, hvordan hun kan slippe af med den med et snuptag. Jeg har strammet den lidt mere, men hun gjorde det igen! Tror du, at Xcat-modellen med en bedre indpakning vil forhindre hende i at tage den af igen?
Inès
25 beskeder
inès
Jeg anbefaler dig at prøve at tale med hende på en anden måde eller købe noget andet i en anden stil. Du kan også, jeg ved ikke, men hver gang forhindre hende i at gøre det eller give hende et lille rap på næsen, for eksempel, så hun forstår. Jeg håber, at jeg har hjulpet dig, Inès.
Christine
2 beskeder
christine
Elle har forstået, at når hun tager den af, kan hun løbe rundt på naboernes græsplæne (desværre for tæt på vejen). Når jeg får fat i hende, bliver jeg så glad, og jeg tror ikke, hun ville forstå, hvorfor jeg blev sur på det tidspunkt... Hun kunne risikere ikke at turde komme tilbage... Men jeg vil prøve noget andet...
Inès
25 beskeder
inès
Ah, men du kan prøve det hjemme i huset, så vænner han sig til det. Det er bedre og risikofrit.
Inès
25 beskeder
inès
Efter jeg ved ikke rigtig, du straffer ham, hvis han tager det af i huset, og belønner ham, hvis han ikke gør det, så han vil forstå

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre