Harnisk... Harnon !!
4 svar
2 beskeder
christine
Hej,
Lully har en Trixie-sele (af typen dobbelt halsbånd). Hun har fundet ud af, hvordan hun kan slippe af med den med et snuptag. Jeg har strammet den lidt mere, men hun gjorde det igen! Tror du, at Xcat-modellen med en bedre indpakning vil forhindre hende i at tage den af igen?
Lully har en Trixie-sele (af typen dobbelt halsbånd). Hun har fundet ud af, hvordan hun kan slippe af med den med et snuptag. Jeg har strammet den lidt mere, men hun gjorde det igen! Tror du, at Xcat-modellen med en bedre indpakning vil forhindre hende i at tage den af igen?

25 beskeder
inès
Jeg anbefaler dig at prøve at tale med hende på en anden måde eller købe noget andet i en anden stil. Du kan også, jeg ved ikke, men hver gang forhindre hende i at gøre det eller give hende et lille rap på næsen, for eksempel, så hun forstår. Jeg håber, at jeg har hjulpet dig, Inès.
2 beskeder
christine
Elle har forstået, at når hun tager den af, kan hun løbe rundt på naboernes græsplæne (desværre for tæt på vejen). Når jeg får fat i hende, bliver jeg så glad, og jeg tror ikke, hun ville forstå, hvorfor jeg blev sur på det tidspunkt... Hun kunne risikere ikke at turde komme tilbage... Men jeg vil prøve noget andet...

25 beskeder
inès
Ah, men du kan prøve det hjemme i huset, så vænner han sig til det. Det er bedre og risikofrit.

25 beskeder
inès
Efter jeg ved ikke rigtig, du straffer ham, hvis han tager det af i huset, og belønner ham, hvis han ikke gør det, så han vil forstå