Spørgsmål, produktdiskussioner Hampemåtte til gnaver
28 svar
1 beskeder
chloé
Hej, Er tæppet genanvendeligt? Med venlig hilsen
1 beskeder
marthe
Hej, har I planlagt at have dette tæppe i 120 cm…? Tak.
5 beskeder
tyffanie
Hej, er tæppet vaskbart, hvis mine kaniner gør deres behov på det?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne tæppe kan ikke vaskes. Det vil være nødvendigt at erstatte det, når det bliver for slidt, da kaninerne nyder at kradse og endda gnave lidt i det sommetider. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
estelle
God aften, Kan vi bruge denne måtte til et marsvin? Kan vi bruge måtten som det eneste bundlag eller skal vi tilføje noget andet? Hvornår får I størrelse 40*100 på lager igen? Tak.

2 beskeder
delphine
Hej, Hvornår vil I få størrelse 40*100 på lager igen? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er i øjeblikket ved at blive genopfyldt, og det vil være tilgængeligt i begyndelsen af næste uge. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
philippe
Hej, hvornår vil det store format i 1 m være tilgængeligt? tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er i øjeblikket bestilt hos vores leverandør og vil være tilgængeligt om 10 til 15 dage. Med venlig hilsen Zoomalias team
2 beskeder
corinne
Hej, hvornår bliver den store størrelse tilgængelig igen? Den er ofte udsolgt, og det er en skam! På forhånd tak. Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne vare er ved at blive genforsynet, og den vil være tilgængelig igen om cirka fjorten dage. Venlig hilsen, Zoomalias Team
1 beskeder
nelly
Hej, er dette tæppe egnet til degus, tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, det tæppe kan bruges til degus. Vær dog opmærksom på, at de ikke indtager for meget af det. Med venlig hilsen, Zoomalia Team
1 beskeder
muriel
Hej, jeg bruger nu kun tæppet til mine degus, jeg skærer det til i størrelser passende til etagerne i buret. De elsker det, og med tiden laver de en hyggelig rede med det. Derfor lader jeg det ligge i mindst 15 dage til 3 uger.
1 beskeder
marianne
Hvornår modtager du hamptæppet i størrelse 100 tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi forventer at modtage dem i begyndelsen af oktober. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
patricia
Hejsa Har du nogle tæpper 40*80 hvornår ? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er ved at blive genopfyldt og vil være tilgængeligt igen i begyndelsen af juli. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
honorine
Hej, er der nogen sundhedsrisiko, hvis min kanin spiser tæppet? Tak
1 beskeder
sabine
Hej, kan dette tæppe passe til en dværghamsters bur uden nogen risiko for den? Tak【4:0†source】.
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Vi anbefaler ikke dette produkt til din lille gnaver, da den risikerer at gnave i det. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia