Spørgsmål, produktdiskussioner HILL'S Prescription Diet a/d Urgent Care med kylling til hund og kat
5 svar
2 beskeder
fabienne
Hej, kan jeg give denne paté til en 3 måneder gammel killing? Han spiser ikke meget, er i behandling, men stadig svag. Tak for dit svar. Venlig hilsen
1 beskeder
ilham
Hej, du kan give det til dem, katte elsker Ad. Jeg har givet en hel del til mine killinger, det er sandt, at det er så lækkert, at de kaster sig over det. Hvis han ikke har nogen appetit, skal du ikke vente med at konsultere og spørge en dyrlæge om deres mening om mere passende fødevarer. Se også på nettet, der er vitaminer til killinger, du kan give ham (rådfør dig med dyrlægen)
1 beskeder
ian
Efter min mening ja, hvis det vejer under 2,5 kg. Selvfølgelig i små mængder. Ian Farley
1 beskeder
marie-france
Hej, jeg har en killing på 2,5 måneder, der er kommet sig godt ved at tage (opløst i varmt vand). Han foretrækker det frem for sin Babycat mousse fra Royal Canin.
1 beskeder
jeanne-marie
Hej. Min kat indtog det, mens den var meget syg, og det hjalp den til at komme sig godt. Man skal bare tilpasse doseringen, fordi det er meget næringsrigt.
2 beskeder
bernard
Dette produkt er meget velsmagende for mine to katte, som ofte har koryza, samt for en kat, jeg havde i slutningen af livet. Produktet afgiver en stærk leverduft, der fanger deres interesse (katten spiser ikke noget, den ikke kan lugte eller noget uden duft).