Spørgsmål, produktdiskussioner HILL'S Prescription Diet i/d Digestive Low Fat til voksen hund
8 svar
2 beskeder
christine
Jeg tager disse tørfoder anbefalet af dyrlægen, da min hund har endetarmskræft! Jeg ønskede at hjælpe personer, der ikke kan finde disse foder 'udsolgt'. Men min besked bliver ikke publiceret i sin helhed... Især Michel_C, så spørg din dyrlæge om navnet på et websted 'de leveres til dyrlægen uden forsendelsesomkostninger' samme pris som på internettet
1 beskeder
michel
Hvornår tror du, vi kan få disse fodertyper i 12 kg? Vi kan ikke give Harry (vores Golden Retriever) andet foder. DET BEGYNDER AT BLIVE PRESSET, og vi kan ikke bestille 6 kg-sække, det øger prisen... desuden har vi brug for svampe til vores akvarium for at nå minimumsbeløbet for gratis fragt med hjemmelevering...Med venlig hilsen
1 beskeder
morgane
Det er perfekt 12 kg, vi har 3 hunde, der ikke spiser det samme, og hver gang tager jeg 12 kg poser for prisens skyld
2 beskeder
gwendoline
Hej, jeg har to australske hyrdehunde, hvoraf den ene har lidt alvorligt af pancreatitis. Han er stadig ofte syg. Jeg købte disse kroketter til ham, men han kunne ikke tåle dem. Jeg køber for dem begge to sække på 12 kilo hver måned (andre kroketter nu). Det er et dyrt budget (minimum 150€). Men det er bedre at købe i store mængder. Zoomalia burde sænke fragtfri grænserne, når man bestiller hver måned, og de burde ofte lave tilbud med små gaver for eksempel.
5 beskeder
martine
GWENDOLINE Det samme bugspytkirtlen var på 500, og derfor fik hun mig til at tage foderet som dette. Jeg blander det med det gamle, ellers vil hun ikke have det. Jeg tror, det er et kommercielt produkt, og snart vil det være et besvær at få det.
5 beskeder
martine
Uacceptabelt, at tørfoder er udsolgt. Men dyrlægerne tvinger os i øjeblikket til at købe dette foder
5 beskeder
martine
Michel C Hvis der er flere hos dem, er der stadig på lager hos andre leverandører. Google foreslår flere online hjemmesider.
3 beskeder
magali
Daniel M har ret, nogle sider tilbyder disse kroketter i 12 kg. Jeg vil ikke nævne dem her, men jeg finder disse kroketter på andre sider. Søg efter navnet på kroketterne på Google, og du kan sammenligne priserne. Et tip, køb dem så vidt muligt online, de er billigere end hos dyrlægen...
2 beskeder
christine
Jeg giver min hund disse foderpiller, som dyrlægen har anbefalet, fordi min hund har kræft i endetarmen