Spørgsmål, produktdiskussioner HILL'S Prescription Diet Metabolic Weight Management med kylling til voksen hund

11 svar
FRANCINE
1 beskeder
francine
Hej, jeg har en 12-årig Lhassa apso, som derfor er ældre, og som har taget på i vægt. Jeg har derfor købt disse kroketter, fordi de har en størrelse, der tvinger ham til at tygge, ifølge dyrlægens råd. Men passer de til hans alder og vægttab? Tak for dit svar.
Alexandra
1 beskeder
alexandra
Hej, min hund er 8 år, og den har fået denne type foder i 6-7 måneder uden at tage på i vægt (jeg giver den samme mængde som det tidligere foder til steriliserede hunde, som var mindre). Kroketterne er beregnet til at svulme op i maven for at øge mæthedsfornemmelsen. Alligevel tygger den dem stadig ikke!
claude
1 beskeder
claude
Hej, min golden retriever er 12 år, jeg har givet ham denne tørfoder i ca. 5 år - han har tabt sig, men han tygger ikke tørfoderet - om morgenen får han en halv dåse grønne bønner, og om aftenen får han tørfoder
MARIE NOELLE
3 beskeder
marie noelle
Bonjour,Nous avons un golden retriever qui est âgé de plus de 13 ans. Ce type de croquettes nous a été préconisé par le vétérinaire qui suit notre animal depuis maintenant 5 ans. Elle ne prend pas de poids et ainsi ses articulations ne sont pas maltraitées...
MARIE NOELLE
3 beskeder
marie noelle
Godaften, Vi har en golden retriever, der er over 13 år gammel. Vi har givet ham denne type tørfoder i nu 5 år. De blev anbefalet af dyrlægen, som følger vores kæledyr. Hun tager ikke på, hvilket aflaster hendes led. God aften
Céline
1 beskeder
céline
Hej, jeg har en fem år gammel australsk hyrdehund, der vejede 30,2 kg den 10. marts. Hun har tabt 2 kg, og vi synes, hun virker mere tilpas. Hun spiser hurtigt, men efter dyrlægens ordre har vi reduceret fra 330 g af de gamle foderpiller til 236 g, fordelt på 2 måltider (dvs. 118 g x 2). Det virker som lidt, men hvis det er effektivt, og trods prisen, så fortsætter vi. Dyrlægen forudser et vægttab på 7 kg over et program på 27 uger!
MARIE NOELLE
3 beskeder
marie noelle
Denne type tørfoder er ordineret til vores hund, en golden retriever på 13 år. Hun tager ikke på i vægt og lider ikke.
Céline
1 beskeder
céline
Hvis jeg bestiller i store mængder, vil I så give mig en rabat? Jeg ved, at andre steder koster en pakke på 12 kg 55 €. Selvfølgelig taler jeg om store mængder, ikke kun én pose.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Som en del af loyalitetsprogrammet, når du køber 10 poser, får du den 11. gratis på din næste bestilling. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Virginie
1 beskeder
virginie
Hej, kunne du fortælle mig, hvor mange dage jeg skal vente, før jeg kan starte med HILL'S metabolske foder!? Tak på forhånd!
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi har pakker på lager på 1,5 og 4 kg, men ingen præcis retur dato at meddele for 15 kg. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Pascale
1 beskeder
pascale
Min hund har taget dem i cirka 3 år. Ja, hun har tabt sig med dem. Det er gode kroketter, dyre, men der er ikke andet valg.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre