Spørgsmål, produktdiskussioner Foderbeholder til hunde OPTIMUS - 40L eller 14kg

13 svar
Lucienne
6 beskeder
lucienne
Hej, ved du om låget på Optimus fodercontaineren på 40L / 14kg kan fjernes helt for nemt at kunne lægge en 12kg sæk i?... tak
Ana
1 beskeder
ana
Ja, selvom det er kompliceret at fjerne
James
2 beskeder
james
Ja, det kan demonteres, men personligt bruger jeg det ikke længere, da kroketterne let bliver mugne
Anthony
2 beskeder
anthony
Hej, jeg ved ikke, hvordan du åbner din pakke, men jeg har to beholdere, og jeg behøver ikke at fjerne låget helt
Jérôme
1 beskeder
jérôme
Ingen problemer med at tømme posen på 12 kg, selv uden at tage låget af, ingen problemer med skimmel, foderet holder i cirka 1 måned
Jacques
3 beskeder
jacques
Hej, ja låget kan fjernes, og jeg tømmer posen med kroketter derned, fordi låget lukker meget godt!
CAROLE
1 beskeder
carole
Hej Er en madskovl inkluderet?
DANIELE
1 beskeder
daniele
Ikke .venlig hilsen
Jimmy
1 beskeder
jimmy
Hej, nej
Amelie
1 beskeder
amelie
Nej, jeg fik ikke en spade leveret med
James
2 beskeder
james
Ikke og jeg råder dig til at holde din taske hermetisk, for som jeg har oplevet, holder produktet mindre, og kroketterne mister deres smag
Anthony
2 beskeder
anthony
Hej nej, der er ikke en skovl; man skal medbringe en lille målebæger eller en separat skovl.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre