Spørgsmål, produktdiskussioner Transportkasse til hund ATLAS CAR til bil
89 svar
1 beskeder
audrey
Hej Jeg har en bichon og en york, de vejer tilsammen 10 kg. Er denne størrelse tilstrækkelig til begge, og kan jeg indsætte en skillevæg? Tak for dit svar. Med venlig hilsen
1 beskeder
stéphanie
Hej, hvilken størrelse anbefaler du til en hvid schweizisk hyrdehund? Tak

1 beskeder
christelle
Der skal være XL En hvid schweizisk hyrdehund er blot en tysk hyrdehund afvist af raceklubben Mine arbejdshyrdehunde har en XL-kasse
1 beskeder
nathalie
Hej, jeg har modtaget Atlas Car 100-buret, men jeg kan ikke klipse toppen til bunden på bagsiden. Det klipses kun foran og er umuligt bagpå. Er der et trick, eller er det en produktionsfejl? Tak på forhånd, Nathalie
1 beskeder
coraline
Hej Nathalie, jeg havde også lidt problemer, men jeg trykkede på toppen og "vippede" væggene, så det klikkede på plads. Hvis det kan hjælpe dig..
1 beskeder
boris
God aften Nathalie, jeg har en MAXI, og det er rigtigt, at plastikken har en tendens til at deformere lidt under håndtering ved montering, men for mit vedkommende klipsede det ret nemt. Held og lykke!
1 beskeder
véronique
HEJ, for at samle den nemt, er det bedst at være to

1 beskeder
maëva
Hej, er buret i overensstemmelse med IATA-standarderne? Tak
1 beskeder
sylvie
Hej, Hvilken størrelse anbefaler du til en Parson Russell Terrier hund? Tak på forhånd for dit svar,
1 beskeder
alain
Et lille spørgsmål, som du sikkert kender svaret på udenad, men jeg har lige startet... For en Border Collie hunhund: er buret "Ferplast ATLAS 80" den rette størrelse til denne type hund? Hvad er leveringstiden i øjeblikket for levering til Belgien? Mange tak! Bedste ønsker
2 beskeder
guillaume
For en border collie anbefales det at vælge en størrelse større.. Med venlig hilsen. God ferie til dig
1 beskeder
stephane
Jeg købte det til en miniature amerikansk hyrdehund. Han er 6 måneder gammel og har stadig plads.
1 beskeder
bruno
Hej, jeg transporterer min bretonske spaniel, der er 6 måneder gammel, i den uden problemer. Med venlig hilsen
1 beskeder
cindy
Hej, jeg købte den til min sibiriske husky, så mere eller mindre samme størrelse som en border. Når vi rejser langt, og jeg er nødt til at sætte ham i bur, bruger jeg altid denne (han har også et i metal). Det eneste minus er, at hvis hunden virkelig er beslutsom (som min), kan han komme ud af det, men det er virkelig kun, når han er meget ophidset og absolut ikke vil blive derinde længere (han formår at få låsen til at springe op). Ellers er det super praktisk at håndtere takket være transporthåndtagene. God aften
1 beskeder
myriam
Hej, passer MINI-buret til en standard gravhund? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Atlas Mini bør være passende. Vi anbefaler dog, at du tager målene på din hund for at sikre dig dette. Den skal nemt kunne stå oprejst og vende sig uden besvær, når den er lukket inde i sin kasse. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
3 beskeder
beatrice
Hej, hvis begge størrelser passer i bagagerummet, ville jeg anbefale den, der giver din australske hyrde hund mest komfort. Mål 100 kunne give mere plads til bevægelse, afhængigt af hvor meget plads der ellers er.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, for din hunds komfort, hvis pladsen tillader det, vælg da 100. Tøv ikke med at måle din hund for at vælge den mest passende løsning, idet du skal sikre, at din hund kan stå oprejst, vende sig og dreje sig let i transportkassen. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
guillaume
Hej 100 ville være bedre egnet. Mvh
1 beskeder
chloé
Hej, jeg har en hunhund af racen australsk hyrdehund, der vejer 26 kg. Er Atlas 80 egnet til hende? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Det er vigtigt at måle din hund for at sikre, at denne transportkasse er passende. Den skal kunne stå oprejst, dreje sig og lægge sig ned uden problemer. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

2 beskeder
murielle
Hej, jeg har to sibiriske huskyer, ville maksi-formatet med separator passe til de to? Er der et skridsikkert sikkerhedssystem i bagagerummet? Mvh.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Her er dimensionerne for transportburet Atlas Car L: Hver hund har en gulvplads på 45 cm i fronten med 82 cm i dybden og en højde på 66 cm. Det vil være for smalt til to huskies. Fastgørelsesstrop er tilgængelig for at sikre buret i bagagerummet. Den sælges separat. Med venlig hilsen, Zoomalias team
1 beskeder
alain
Hej, jeg har en jagthund af racen springer spaniel. Er Atlas Mini tilstrækkelig til den? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hello, For a springer, we recommend at least the Atlas Car 80. Before making your purchase, make sure this model will suit your dog by taking its measurements -height and length- (it must be able to enter the crate and stand up without difficulty) and also by measuring your vehicle. Best regards, The Zoomalia team
1 beskeder
karine
Hej, hvilken størrelse bur for en shiba inu? Tak+++
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Atlas Car Mini passer til en shiba inu. Når du vælger transportburet, er det vigtigt at tage højde i betragtning. Din hund skal kunne stå oprejst komfortabelt indeni. Med venlig hilsen, Team Zoomalia

1 beskeder
cynthia
Hvilken størrelse vil du anbefale for en beagle? Tak.
1 beskeder
aurore
hvad størrelse vil du anbefale til en samoyede? tak

2 beskeder
marion
Hej. Vi har en australsk hyrdehund, og vi tøver mellem 100 og maxi, idet det er for at placere ham i, når han er alene hjemme, fordi han laver store skader. Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, vi fraråder denne type produkt til den brug, du ønsker at gøre brug af det til. Atlas Car 100 II-buret vil give dig mulighed for at rejse sikkert i bil med din hund, men det anbefales ikke til at holde den indelukket hele dagen af hensyn til dyrets komfort og velvære. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
marie josé
Jeg har en kvindelig BA. hvilken størrelse skal man tage? atlas 100 eller maxi? tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Længden af buret skal svare til hundens størrelse fra snude til hale plus en gang længden af forparten (så dyret kan strække sig helt ud). Bredden af buret beregnes ved at tilføje to gange afstanden mellem dyrets skuldre. Nedenfor finder du dimensionerne på de to ATLAS CAR:ATLAS CAR 100: L 100cm x B 60cm x H 66cmATLAS CAR MAXI: L 100cm x B 80cm x H 71cm. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
teddy
Hej, Kunne maxi passe til en golden retriever og en australsk hyrdehund?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder dig at sætte de to hunde i én bur, tag i stedet to. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
véronique
Hej, Vil en atlas car mini være egnet til en labrador? Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan rådgive dig om ATLAS CAR 80. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
2 beskeder
jacqueline
Hej, tak for dit svar, jeg har målt dimensionerne af bagagerummet på den nye C3, og 80 passer meget godt, MEN jeg synes, det er lidt stramt til en hund. Den hvide schweiziske hyrdehund er ligesom den tyske hyrdehund i størrelse og vægt. Jeg kan sænke sæderne for at lave mere plads bagtil, eller hvis det kræves, skaffe en anden model, der er længere...
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Faktisk, hvis du har målt din hund og 80 virker korrekt, anbefaler vi 100. Med venlig hilsen Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
mylene
Hej, hvad anbefaler du til en malinois?
4 beskeder
cedric
Hej tror du, at denne type kasse kan rumme to hunde af tilsvarende størrelse (tæve husky og tæve labrador (blanding...).
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den maksimale størrelse burde passe til dine hunde. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
alexia
Hvor lang tid tager leveringen?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hvis varen er på lager, skal du regne med 24 timers ekspeditionstid og 2 til 5 hverdage for levering. Hvis varen ikke er på lager, skal du regne med leverandørens leveringstid (i dette tilfælde 8 til 12 dage) og derefter 2 til 5 hverdage for levering. Med venlig hilsen Zoomalia teamet
1 beskeder
marcel
Hej, for atlas car maxi, leveres adskillelsen med, eller er det en mulighed, der skal købes separat? Venlig hilsen.....Marcel
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Opdelingen leveres med maxi. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
frederic
Hej, passer en Atlas Car 80 i en gammel model C3? Samme spørgsmål for Atlas 100? Hvilken model anbefaler du til en dogue argentin? Tak for dit svar. Med venlig hilsen

2 beskeder
valérie
Hej,Jeg har for nylig fået en lille westie-hvalp, og jeg ville gerne vide, om atlas car mini ville være passende for ham, når han bliver voksen, da det er den eneste, der passer i bagagerummet på min bil (citroën C2).Hvis ikke, hvad vil du foreslå?Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der burde ikke være noget problem. Din Westie skulle, selv når den når voksenstørrelse, kunne være i den lille bur. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
1 beskeder
céline
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken transportkasse der er mest passende til 2 Staffordshire Bull Terrier på 17 kilo hver. Tak og god dag
2 beskeder
domitille
Hej, jeg har en golden retriever, den er i øjeblikket kun 3 måneder gammel, og jeg har ingen idé om, hvilken størrelse jeg skal tage: ville størrelsen 100 være okay? jeg tror, min hund bliver stor, som en golden..tak!
11381 beskeder
zoomalia
"Hej, Faktisk synes 100 at være den mest passende for en golden retriever. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet"
1 beskeder
jessica
Hej, hvilken størrelse anbefaler du til en han-Beagle? Tak på forhånd for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Atlas car 80 ser godt ud, men hvis du ønsker, at din hund skal være komfortabel, bør du måske vælge 100. Med venlig hilsen Zoomalias team
4 beskeder
livie
Hej, ville buret ATLAS CAR MAXI passe til en voksen beauceron og en hundehvalp af argentinian mastiff krydset med cane corso? Og når de er fuldt udvoksede, kan de begge være derinde uden at skulle bruge skillevæggen? Et lille forslag ville være at sætte billeder af hunde ved siden af burene, så man bedre kan fornemme størrelserne! Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ATLAS CAR MAXI buret måler: 100cm x 80cm x 71cm, en voksen Beauceron kunne godt passe ind i det sammen med hvalpen, men når hunden er voksen, forekommer løsningen mig for trang, og det ville være nødvendigt at tænke på to separate bure. Ellers kan I i øjeblikket bruge denne til begge. Desuden takker vi for jeres anbefalinger, som vi vil viderebringe til vores leverandører. Med venlig hilsen, Zoomalia Teamet
1 beskeder
pascal
Hej, jeg har en hun-Husky, der vejer 18 kg og er 55 cm høj, skal jeg vælge størrelse 80 eller 100 med tanke på, at jeg har en seat leon. Tak på forhånd for dit svar
11381 beskeder
zoomalia
Hej, størrelse 100 virker mere passende. Når det kommer til din bil, er det op til dig at måle din bagagerum for at se, om transportburet passer. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
laura
Hej, jeg vil gerne vide, om Atlas Cars Maxi er egnet til at transportere to kvindelige Malinois. Den ene er fire måneder gammel, men hendes mor er omkring 54 cm i skulderhøjde. Til orientering kan hun nemt komme op i Atlas 80 alene selvfølgelig. På forhånd tak.
1 beskeder
annie
Hej, Hvilken størrelse anbefaler I til en Belgisk Malinois, og hvilket bur er mest egnet til lejlighedsvis transport? Tak på forhånd for jeres svar.