Hvor kan man få passet sin hund?
5 svar
2 beskeder
andrea
Jeg ønsker at få passet min hund i vinterferien, men jeg ved ikke af hvem. Kan du rådgive mig? På forhånd tak!

11 beskeder
lucie
Hej, hvis ingen kan passe din hund (familie eller venner), anbefaler jeg at du kontakter en hundepension, hvis der er en i nærheden af dig, og besøg den før du indleverer hunden.
2 beskeder
andrea
Hej, tak for dit svar :) jeg er lidt bekymret for hundepensioner (bekymret for at min hund vil blive "glemt" blandt de andre), jeg har hørt om platforme som animaute eller dogvacances, så jeg tror det kan være godt at have det mellem private... Det er ikke nemt at få passet sine kæledyr :)

11 beskeder
lucie
Det er derfor jeg sagde, at du skulle besøge først. Spørg om den typiske dagsrutine i en pension for en hund ;) For nogle gange vil de ikke bekymre sig om at tage alle hundene ud i parker uden for boksen...
Det er det samme med systemet med private, man skal have tillid, men der er mindre risiko for, at din hund bliver alene i sit hjørne længe.
God fortsættelse ;)
1 beskeder
poppy
Jeg tror, at du bør finde en professionel hundeskole
-------------------------------
3 beskeder
gladys
Hej, din hund er en person som reklamen sagde. Jeg kan fortælle dig, at vinterferien er langt væk, så mit råd er at ikke bekymre dig, fordi du nok skal finde en adresse inden da.