Spørgsmål, produktdiskussioner
10 svar
1 beskeder
noemie
Hej, 41 cm svarer til liggepladsens dybde? og 26 cm højden?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, De udvendige dimensioner er 35 x 41 x 26 (Længde x bredde x højde) Med venlig hilsen Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
aline
Hej, vil dette husly snart være tilgængeligt i beige og brun igen? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi inviterer dig til at se følgende link https://www.zoomalia.com/animalerie/abri-pour-chat-douillet-minou-beige-p-25336.html Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
christelle
Hej! I forhold til dimensionerne spekulerede jeg på, om det var rummeligt nok til at en kat på 3,5 kg kunne bruge det? Tak...
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja, katte kan lide at krølle sig sammen og føle sig beskyttede. Din kat på 3,5 kg vil derfor kunne bruge den uden problemer. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
1 beskeder
sophie
Hej,Jeg har en spitz hvalp, og jeg vil gerne vide, om det er nemt at vaske ham, hvis han tisser indenfor?Venlig hilsen,
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den kan vaskes i hånden ved 30°. Med venlig hilsen Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
martine
Hej, jeg er skuffet, fordi jeg lagde den lyserøde nos i min kurv, annullerede den ved et uheld, satte den så tilbage, og nu ser jeg, at den ikke længere koster 16€99, men 19€99, hvordan forklarer I det?
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Faktisk er det hyggelige lyserøde hus dyrere end det beige, og det skyldes fordelingen af produktionsomkostningerne, der er højere hos producenten. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet