Spørgsmål, produktdiskussioner Ikke-elektrificerbart net til høns Zolia, 12, 25 eller 50 meter, H115cm
100% kunder
anbefaler dette produkt
16 svar
1 beskeder
agathe
Tip-top bortset fra at... Mine indiske løbeænder går igennem! Der skulle have været små tern overalt. :/
1 beskeder
daniel
Hej, jeg mangler ekstra pæle, og jeg kan ikke finde dem på jeres hjemmeside. Det er virkelig ærgerligt, at Zoomalia ikke svarer på min besked.
2 beskeder
daniel
Det er sandt, at antallet af pæle er lidt begrænset, især hvis parkens form er lidt "speciel". Og maskerne er lidt store. Heldigvis er bunden af nettet med fine masker. For mig er det mest kilerne, der mangler. Og hos Decathlon er det ikke billigt!
1 beskeder
lucien
Svar til høns hakkende på net... De vil gøre det, når de får tænder!!! Klandre ikke disse søde væsener, men snarere de gnavere, som deres tilstedeværelse tiltrækker. De er godt udstyret til at bane sig en vej!
1 beskeder
cedric
Hej allesammen, jeg har lige købt dette net til at lave en gård til mine høns. Mit spørgsmål er: kan dette net skæres uden risiko for, at knuderne går op? Jeg har ikke brug for de 50 m, og min gård har allerede en side med hegn, så hvis jeg vil sætte porten på dette net, skal jeg skære det. Mange tak på forhånd, og jeg håber, at jeg har været klar nok ^^
1 beskeder
romain
Hej. Det er meget vigtigt ikke at klippe nettet, da den elastiske hovedlinje ellers ikke vil kunne udføre sin funktion. Hvis du ikke ønsker at bruge hele længden af tråden, skal du vikle slutningen af nettet op fra den modsatte side af, hvor døren er placeret
1 beskeder
laetitia
JEG HAR KØBT DETTE NET FOR OVER ET ÅR SIDEN! DET ER PERFEKT! LET AT OPSÆTTE. JEG ER MEGET TILFREDS MED DETTE PRODUKT!
1 beskeder
walter
Jeg er tilfreds med produktet, men der mangler rent faktisk nogle pløkker mellem dem, der allerede er leveret, og mine plastikklip er også knækket. Min mand fandt en metalkrog formet som et ottetal, den ene side har han spændt, og i den anden ende fungerer det som en krog - det er perfekt.
1 beskeder
jean jacques
Hej, Jeg har allerede et net på 50m, men ikke nok stolper. Jeg kan ikke finde de samme. Hvordan kan jeg skaffe dem? Hvorfor sælges de ikke separat? Jeg ser frem til dit svar. Med venlig hilsen. JJM

3 beskeder
cedric
Hr. Jean Jacques mSå mig det samme, men jeg fandt løsningen. Jeg gik til min grønne butik i Isming. Jeg købte trækiler til at plante til 2,50 euro stykket, højde 1,50 m. Jeg plantede dem selvfølgelig og desuden kan jeg stramme nettet bedre. Så jeg vil gå tilbage og købe flere. Jeg håber, at jeg har hjulpet jer.
1 beskeder
vincent
Hej, jeg købte dette produkt sidste år og er generelt tilfreds med det. Ikke desto mindre er de hvide plastikklips på adgangsporten gået i stykker over tid. Sælges disse klips som reservedele? Eller har I en anden løsning til at reparere det venligst? I øjeblikket låser porten med en spændebånd, hvilket ikke er praktisk. Med venlig hilsen Hr. Delahaye

3 beskeder
cedric
Jeg satte bare et stykke jerntråd i en buet form Fastgjort på hovedstolpen, der ikke bevæger sig, og den der bevæger sig for åbningen Nå, jeg passerer bare tråden over den Praktisk i 2 sekunder er lågen åben
2 beskeder
daniel
Mig idem. Klip brækkede med tiden. Jeg vil lave en løsning baseret på Cédric.