Spørgsmål, produktdiskussioner Indvendigt hjørnefilter WATSEA Aqua Corner 720 L/t
12 svar
2 beskeder
sebastien
Hej, kan den nedsænkes helt, eller skal den kun være i kaskade? Tak på forhånd for dit svar. Venlig hilsen.
1 beskeder
alicia
Hej, jeg har købt denne pumpe for nylig, og alt gik godt. Jeg rensede den i dag, og siden har den ikke startet op igen... Jeg har skilt den ad og samlet den igen, men der er ingen ændring, den starter ikke igen. Nogle ideer til hvad der kan være sket? På forhånd tak og have en god dag!
11 beskeder
joseph
Hej, kan filteret anbringes vandret i et skildpaddeakvarium? Mange tak for dit svar.
1 beskeder
sylvie
Hej, Jeg vil gerne vide, om dette filter virkelig er stille, da det skal sættes i et soveværelse? Jeg har købt Aquaflow fra Fisher, og det er virkelig meget støjende. Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette filter er stille, og det er muligt at justere gennemstrømningen. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
cédric
Hej, jeg skal skifte filtermassen på dette filter, har I genopfyldningerne, tak?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse påfyldninger vil snart være tilgængelige igen, de er i øjeblikket under genopfyldning. Med venlig hilsen, Teamet på Zoomalia
2 beskeder
michÈle
Hej, jeg er nødt til at udskifte filtermediet i dette filter, har I genopfyldningerne?
1 beskeder
nikita
Hej
Jeg har et akvarium til axolotl, som jeg lige har fået lavet om. Jeg har et filter, men det er virkelig støjende, og da akvariet er i mit soveværelse, er det ikke muligt... Jeg ville derfor gerne vide, om dette virkelig var lydløst (ingen støj)? Er der mulighed for at få en video med lyd for at se det? Og eftersom jeg har et akvarium på 200L, har jeg brug for et flow på dette volumen x3, altså 600L/t, måske endda 800L/t (det er, hvad der kræves til axolotl)... men jeg ser skrevet "maksimum 100L" ... Er det en standard, og kan jeg så bruge denne pumpe i mit akvarium, selvom det er på 200L? (det er ikke helt fyldt op)
Med venlig hilsen,
Nikita B
Jeg har et akvarium til axolotl, som jeg lige har fået lavet om. Jeg har et filter, men det er virkelig støjende, og da akvariet er i mit soveværelse, er det ikke muligt... Jeg ville derfor gerne vide, om dette virkelig var lydløst (ingen støj)? Er der mulighed for at få en video med lyd for at se det? Og eftersom jeg har et akvarium på 200L, har jeg brug for et flow på dette volumen x3, altså 600L/t, måske endda 800L/t (det er, hvad der kræves til axolotl)... men jeg ser skrevet "maksimum 100L" ... Er det en standard, og kan jeg så bruge denne pumpe i mit akvarium, selvom det er på 200L? (det er ikke helt fyldt op)
Med venlig hilsen,
Nikita B
11381 beskeder
zoomalia
Hello, This filter is not suitable for your aquarium as its volume is too large. We recommend the following product: https://www.zoomalia.com/animalerie/filtre-interne-cristal-i-200-greenline-pour-aquarium-de-130-a-200l-p-18914.html Regards, The Zoomalia team