Spørgsmål, produktdiskussioner Filtre interne AQUA-FLOW
36 svar

1 beskeder
anis
Hej, Før du sætter en fisk i, skal du vente i 1 måned eller mindst 2 uger, så kvælstofcyklussen kan finde sted korrekt. Pumpen i et akvarium skal køre hele dagen (uden stop), hvis pumpen stopper, kan det forårsage algevækst som cyanobakterier eller brunalger. For at bedre forstå kan du se videoen om opsætning af et akvarium til guldfisk fra TOOPET-kanalen på YouTube.
2 beskeder
danielle
Hej, jeg har lige installeret en Aqua Flow 50 pumpe i mit 50 liters akvarium, men pumpen løsner sig fra glasset efter nogle timer.....selvom jeg trykker godt på de 3 sugekopper for at fastgøre den...Hvad vil I anbefale? Med venlig hilsen

4 beskeder
aurelien
Hej, det er vigtigt, at sugekopperne er godt fugtige, endda våde, for at de skal have sugekopvirkning, og ja, nogle gange løsner de sig også hos mig (sikkert på grund af pumpens vibrationer, der gør dette, samt snavs, der kan have en negativ effekt på sugekopfunktionen).
2 beskeder
danielle
Tak for dine råd.
1 beskeder
marianne
For at filteret sidder godt fast, skal du huske at rengøre glasset under sugekopperne!

3 beskeder
vanessa
Hej,- jeg har en akvatisk skildpadde Pelomedusa, der har et plastron på 7 cm og vil nå 20 cm som voksen. Da en skildpadde er mere forurenende end fisk, er dette filter da egnet til en skildpadde? - Min skildpadde lever i øjeblikket i 35 liter vand, men som voksen vil den være i 75 liter vand, så hvilket filter er bedst egnet? aqua flow 100 eller aqua flow 200? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Aquaflow 100 vil være egnet. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
laila
Hej, jeg har købt Aqua Flow 50 filteret, men i vejledningen står der, at det skal være helt nedsænket, men på billedet i vejledningen er filterudgangen over vandet. Skal jeg placere det helt under vandet, eller lade filterudgangen være over vandet? Tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, det ideelle er at nedsænke det fuldstændigt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
4 beskeder
jules
hej, jeg vil gerne vide, om et filter på 50-100 l/t vil være passende for mit 120 liters akvarium, hvor jeg kun vil have rejer og ingen fisk.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler i stedet modellen AQUA- FLOW 200 FILTER 400 L/H, der er egnet til akvarier mellem 100 og 200L. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia

6 beskeder
elodie
linket jeg havde fundet tak, det er referencen jeg ønsker venligst
11381 beskeder
zoomalia
Hej, De referencer, der svarer til dit AQUA FLOW 100-filter, er:-36132 Filterkassette til Aqua Flow 100 CARTRIDGES 2PCS: https://www.zoomalia.com/animalerie/cassette-filtrante-pour-aqua-flow-p-11936.html -43360 AQUA- FLOW 100 EASY CLICK CARTRIDGE 2PC: https://www.zoomalia.com/animalerie/aqua-flow-easy-click-cartridge-p-6591.html Venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
3 beskeder
thierry
Hej, hvis jeg forstår det korrekt, behøver filtermassen ikke at blive renset, den skal skiftes? Så der er ekstra omkostninger?
1 beskeder
steve
Hej, Akvarieråd, for et 14 liters akvarium uden filtrering med to guldfisk. Jeg leder derfor efter den bedste billig filtrering, der ikke ville reducere det lille rum, fiskene allerede har. Er dette filter pladskrævende i akvariet?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det mindste filter måler cirka 3 x 13,5 x 5 cm. Det ser ud til at være det mest passende. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

4 beskeder
aurelien
hej, hvilken er det bedste filter til et 60l akvarium?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler denne reference: 36126. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
anne
Hej, er model 50 justerbar, og hvad er minimum L/H? Hvornår modtager I den igen?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne model har ikke justerbar flowhastighed, flowhastigheden er 100L/H. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia

83 beskeder
gloriane
hej, jeg vil gerne høre, om der er aktivt kul til salg på dette websted, og om det passer til dette filter. tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan finde genopladningerne via følgende link: https://www.zoomalia.com/animalerie/aqua-flow-easy-click-cartridge-p-6591.html Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
jeremy
Hej, er dette produkt egnet til et bassin på 10-20 liter for vanddrager? Hvis ikke, hvilket produkt ville være egnet for at undgå at skulle tømme bassinet hver dag?
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Aqua flow 50 kan være passende, da det er et filter til akvarier fra 0 til 50 liter.Med venlig hilsen,Zoomalia-holdet
1 beskeder
marie-pierre
Hej! Jeg vil gerne blive underrettet, når I har AQUA-FLOW 100 tilgængelig, så jeg kan købe dette produkt. Tak.
3 beskeder
danielle
Kunne dette filter passe til et nano akvarium, eller er der et andet, der ville passe bedre? Tak.