Isis, Horus, Vénus, Flocon de Neige og Obsession deltager i FDJ konkurrencen for at være på skrabelodder
3 svar

11 beskeder
nadege
Isis, Horus, Venus, Snefnug og Obsession er med i castingen af La Française des Jeux for "jeux poils à gratter". Afstemningen er åben i dag den 18. juni kl. 9 og i 15 dage (det er faktisk udsat til i morgen, fordi der er et problem med hjemmesiden), her er siden: casting-fdj.fr. For at finde dem, sortér ved at vælge katte, derefter byen: Dourdan. Tak på forhånd til alle, der vil stemme på mine små ansigter, tøv ikke med at stemme på de 5 så mange gange som muligt, måske hver dag, hvis det ikke er for meget forlangt. Tak til alle
For at lære mine små ansigter bedre at kende, her er min blog: isis.blog4ever.com
For at lære mine små ansigter bedre at kende, her er min blog: isis.blog4ever.com

11 beskeder
nadege
Tak Odile
Hvis du vil stemme udover at krydse fingrene, her er siden: casting-fdj.fr. For at finde dem, sorter ved at vælge katte og derefter byen: Dourdan.

11 beskeder
nadege
[venstre]stemmerne er udsat til september på grund af et problem med hjemmesiden til stemmerne, sniff det er en skam mine små var godt placeret[/venstre][venstre] [/venstre]

11 beskeder
nadege
Undskyld for ikke at vende tilbage tidligere BRAVO !!!!! Resultaterne fra castingen for mine små ansigter på 8797 katte Snefnug på 2. plads med 5837 stemmer Venus på 29. plads med 1647 stemmer Isis på 30. plads med 1535 stemmer Obsession på 31. plads med 1516 stemmer Horus på 32. plads med 1506 stemmer Desværre har juryen valgt blandt de top 20 for gratulationerne, som vil udkomme i april Da der allerede fandtes en maine coon blandt dem der allerede var til salg, har de ikke valgt mit Snefnug, snifff De har taget 5 katte, der er meget forskellige fra dem, der allerede var til salg i gratulationerne Ved den næste casting prøver vi igen, da der ikke er en maine coon denne gang har min store baby (7 k 800) en stor chance Glædelig jul til alle