Spørgsmål, produktdiskussioner
5 svar
2 beskeder
sandrine
Hej, passer den lille model på Natura kennel med fladt tag i størrelse L? Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, til Natura hundehus med fladt tag i størrelse L, skal du vælge reference 31186. Den mindste størrelse vil ikke være passende. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
muriel
Hej, jeg har en niche fetplast med fladt tag med en åbning til venstre. Jeg vil gerne vide, om isolation thermo'dog ville være passende, da jeg har set, at åbningen er til højre. Kan man ændre åbningens side? Vi takker for Deres svar. Det er presserende, da jeg er i bjergene og sneen nærmer sig. Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej,
Desværre kan du ikke vende indtastningen om.
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
Desværre kan du ikke vende indtastningen om.
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
1 beskeder
françoise
Hej, jeg vil gerne vide, hvad 93x55x57 svarer til. Er det længde, højde, bredde måske? Jeg vil gerne bestille det til min hund, men jeg ved ikke, om dimensionerne passer til en Pyrenæisk hyrdehund krydset med Border Collie. Jeg ønsker at købe det, fordi han kan lide at isolere sig, men han sover indendørs, så vil det ikke blive for varmt for ham? Hvad kan I anbefale? Jeg finder det billigt, tak for jeres svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Denne artikel er ikke en niche, men en isolation til følgende niche: https://www.zoomalia.com/animalerie/niche-a-toit-plat-pour-chien-natura-p-9251.html Dimensionerne er Længde x Bredde x Højde Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia