Jeg har ikke modtaget foderet

Yannick
1 beskeder
yannick
Hej, jeg har afgivet en ordre, og jeg kan se, at den blev sendt den 2. januar, men vi er den 7., og jeg har ikke modtaget den. Med venlig hilsen Mr. Dufil ordre nummer DE2436133960
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hello Yannick,Following your message on the forum, our customer service wrote to offer you compensation. However, I kindly ask you to make your claim from your customer area in the future and not from the forum. Have a nice day,Hélène from Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre