Jeg kan ikke tilføje et produkt til min kurv
3 svar

5 beskeder
isabel
Hej, er det normalt, at jeg ikke kan tilføje Hill's Mature Adult 7+ til min kurv, sælger 12 x 85g med fisk og kylling. De er i øjeblikket på tilbud (9,74€) og er ikke markeret som udsolgt... Jeg forstår det ikke. Mange tak for din tilbagemelding.
566 beskeder
zoomalia
Hej Isabel, Tak for din besked. Den artikel, du ønsker at tilføje til din kurv, er desværre ikke længere tilgængelig. Det er muligt, at en anden kunde har været ved at købe den samtidig med dit forsøg, hvilket forklarer, hvorfor det endnu ikke var angivet som udsolgt. Jeg opfordrer dig til at tjekke senere, om produktet kommer på lager igen, eller til at tjekke andre lignende produkter på vores hjemmeside. Tøv ikke med at kontakte mig, hvis du har andre spørgsmål. Hav en god dag, Coralie fra Zoomalia

5 beskeder
isabel
Hej, tak for din tilbagemelding! Tror du, at du vil blive genopfyldt ret hurtigt? Tak.
566 beskeder
zoomalia
Hej Isabel,En ordre er blevet placeret, men jeg har endnu ikke en genforsyningsdato.Du er velkommen til at tilmelde dig med din e-mail for at blive underrettet, så snart produktet er tilgængeligt.Hav en god dag!Coralie fra Zoomalia