Spørgsmål, produktdiskussioner Julius-K9 Harnais Power IDC Rouge

4 svar
PATRICK
1 beskeder
patrick
hej jeg har en han australsk hyrde på 2 og et halvt år, og jeg tænkte på at tage en størrelse L. Hvad synes du?
MICHAEL
1 beskeder
michael
Hej, jeg har lige købt en størrelse L til min 9 måneder gamle australske hyrdehund... Så...
Candice
1 beskeder
candice
Godaften, jeg har købt størrelse L til min 1 1/2 år gamle engelske Pointer, og jeg fortryder det ikke. En smule stor foran (under hovedet), men jeg klippede og syede overskydende igen, så det sidder godt fast, og det er perfekt. Jeg tror, M ville have passet lige præcis, men jeg foretrækker at have lidt ekstra plads som med L, man ved jo aldrig. Jeg håber, det har hjulpet dig!
Lucie
2 beskeder
lucie
Hej, hvilken størrelse har en mandlig bouvier på 8 måneder? (45 kg)
Mathilde
22 beskeder
mathilde
Hej, jeg tror, at størrelse 3 eller 4 ville passe, men det skal skiftes senere, fordi disse hunde vokser op til 16 måneder!! Hvad angår selen, vil jeg anbefale en sportsele som True love eller Arka dog, da Julius kan blokere skuldrene og generer hunden i dens bevægelser!! Jeg håber, at jeg har hjulpet dig!!

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre