Kastrering af hanmarsvin

Elsa
2 beskeder
elsa
Hej, jeg har for nylig adopteret et marsvin på 2 måneder. Det blev bekræftet for mig som en hun, hvilket passede mig perfekt, da jeg allerede har to hunner på 1 år. Det viste sig dog hurtigt, at det var en han. De skulle oprindeligt have boet sammen som tre, men det er ikke muligt i øjeblikket. Jeg har dog ikke plads nok til at have et ekstra bur på en meter ud over det til de to hunner, og jeg ønsker ikke at lade ham leve alene. Jeg ville gerne have din mening om kastration (jeg vil have en seriøs og velargumenteret mening; det er ikke nok bare at sige nej, hvis du ikke forklarer hvorfor!). Hvis du har viden om denne operation, er du velkommen til at rådgive om den bedste metode, hvilken bedøvelse der anbefales til disse sarte dyr? Hvad er de reelle risici, og hvordan er efterbehandlingen (medicin, pleje om nødvendigt)?? Jeg kender marsvin godt og har allerede haft flere, men jeg har aldrig ønsket at blande kønnene, så dette er første gang for mig, og jeg er desværre tvunget til at gøre det. Jeg venter venlige tilbagemeldinger og masser af råd! Hvis nogen allerede har udført denne operation på deres marsvin, må I gerne give mig jeres erfaringer
Elsa
2 beskeder
elsa
Tak, Jane, for dit svar. Faktisk har jeg allerede ringet til nogle dyrlæger, men jeg vil gerne have en mening fra en udenforstående, som har erfaring med denne operation eller kender til det. Da nogle dyrlæger ikke har den samme tilgang, er jeg lidt i vildrede. Men tak for din tilbagemelding. Elsa

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre