Spørgsmål, produktdiskussioner
6 svar
6 beskeder
bertrand
Hej, hvis der ikke er krave magneter til katte, hvordan udløses åbningen så? Forhindrer denne kattelem andres katte i at komme ind? Hvilken model af kattelem anbefaler du til brug for kun mine to katte? Mange tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette er en svingdør, som katten skubber for at komme ind og ud, et magnetisk system blokerer åbningen. Med denne type kattelem kan enhver kat passere. Kun en kattelem med magneter eller chiplæser giver dig mulighed for at vælge, hvem der har adgang til hjemmet. Dette vil være passende for dine to katte, men du skal vælge en elektromagnetisk eller elektronisk model, hvis du vil sikre, at ingen andre dyr kan komme ind. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
ghyslaine
Hej, jeg har et hul i min dør på 168x168, kan jeg tilpasse denne katteluge?
11381 beskeder
zoomalia
Hej,
Du kan tilpasse det ved at udvide hullet lidt på din dør til 170*175.
Med venlig hilsen,
Sandy fra Zoomalia
Du kan tilpasse det ved at udvide hullet lidt på din dør til 170*175.
Med venlig hilsen,
Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
walid
Hej, jeg ønsker at installere denne kattelem på en dørpanel, der er 0,5 til 1 cm tyk, eller måske endda på krydsfiner. Kan kattelemmen justeres i tykkelsen? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hello, The thickness can be trimmed to fit multiple "wall" thicknesses. Best regards, Sandy from Zoomalia
1 beskeder
christophe
Hej, hvordan kommer katten ind? Er der en krave med??? Kan du forklare mig, tak?? Og er det muligt at installere det på en formet trædør??? Tak