Spørgsmål, produktdiskussioner Kerbl Collerette pour hund

6 svar
MIREILLE
3 beskeder
mireille
Hej - Min lille york skal gennemgå en fjernelse af en anal knude, kunne kerbl-beskytteren forhindre hende i at slikke sig selv det sted? Hun skal beskyttes i 3 uger.
johanna
1 beskeder
johanna
Hej, For kastreringen af en hund, kan denne krave forhindre den i at slikke sig bagi? Tak på forhånd for jeres svar.
EMMANUELLE
1 beskeder
emmanuelle
Hej, jeg valgte denne type krave, da min hund havde store hudproblemer og slikkede på sine poter, mave og indersiden af lårene. Det hjalp rigtig meget. Mere behageligt end plastisk parabolske kraver. Det handler bare om at finde den rigtige størrelse
maithe
1 beskeder
maithe
Hej Ja helt sikkert, jeg havde købt det efter kastrationen af min lille papillon spaniel
Marie-France
3 beskeder
marie-france
Hej. Ja, det er rigtigt, jeg købte denne krave før kastrationen af min hund. Det er vigtigt at vælge den rigtige størrelse, ellers vil din hund kunne fjerne den
nathalie
1 beskeder
nathalie
Bonjour, jeg købte denne krave til min Lhassa apso, toppen.
Frederique
1 beskeder
frederique
Jeg købte den, den er rigtig god, men min hund kunne ikke tåle det, så jeg valgte i stedet en operationsbody. Meget effektiv, behagelig, praktisk

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre