Spørgsmål, produktdiskussioner KONG hund Extreme Ball

72% kunder

anbefaler dette produkt

7 svar
Isabelle
1 beskeder
isabelle
Hvilken bold er den mest robuste, denne eller duramax. Jeg leder efter en tyggebold til en tjekkoslovakisk ulvehund på 38 kg med stærke og skarpe tænder.
Allison
1 beskeder
allison
Hej, denne kan modstå tænderne fra min 45 kg tunge beauceron. Et køb, der holder, i modsætning til andre, jeg har prøvet før.
Emilie
3 beskeder
emilie
Hej, denne bold virker ekstremt solid, så jeg tror, den burde være god til din hund! (Jeg har personligt købt den til min fremtidige Rottweiler på 50 kg, og den virker meget holdbar)
Julie
1 beskeder
julie
Jeg personligt købte dem til en XL bully, og ærligt talt synes jeg, at mærket Kong er det bedste med hensyn til holdbarhed
jean-francois
1 beskeder
jean-francois
Bold meget robust, men man skal alligevel ikke lade den være hos hunden konstant. Min hund BBM på 27 kg, som er afhængig af bolden, har formået at få stykker af den af. Efterfølgende operation havde den alligevel slugt et stykke. Så efterlad den absolut ikke permanent, ellers meget robust. A
Jean-Luc
1 beskeder
jean-luc
Uden nogen tøven er Kong-bolden den mest holdbare, hvilket forklarer en højere pris sammenlignet med andre typer bolde...
QUENTIN
2 beskeder
quentin
Hej, hvilken størrelse skal jeg vælge til en mellemstor hund? De er Pyrenæer hyrdehunde.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Tag venligst reference Medium/Large. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre