Spørgsmål, produktdiskussioner Hampmåtte Quality Clean til gnavere og høns - 2 størrelser

28 svar
Florence
1 beskeder
florence
Hej, hvor ofte skal tæppet skiftes? Hvis det er 2 gange om ugen, bliver det ikke dyrt, gør det? Tak, Florence
Yannis
1 beskeder
yannis
Hej, hvorfor spiser min kanin dette 100% naturlige bundmateriale?
Isabelle
1 beskeder
isabelle
Hej, det er nødvendigt at skifte strøelsen to gange om ugen. Det er praktisk at smide i skraldespanden, du kan rulle strøelsen. Ingen støv, ingen tunge pakker at bære. Din kanin kan også bruge det til at slibe kløerne. Måske lidt dyrt, men din komfort og din ledsagers komfort vil være i top. Virkelig det bedste for mig.
Sophie
1 beskeder
sophie
For mine chinchillaer skifter jeg strøelse én gang om ugen, men hampemåtten skifter jeg kun hver 15. dag.
Raphaële
1 beskeder
raphaële
God aften, min kanin lever ofte frit. Desuden har den en separat toiletbakke i sit bur, som jeg skifter hver dag. Det er derfor, jeg skifter dets hampetæppe omtrent en gang om måneden, fordi det ikke er beskidt. Den sover på det; det er dens bløde rede.
Angélique
1 beskeder
angélique
Min kanin er frit hele dagen i stuen, og ellers låser jeg den inde i sit indhegning om natten eller når jeg ikke er der. Hamptæppet sover den på og spiser det, det er godt for dens tænder eller den bruger det til at kradse på. Jeg lægger det ikke længere i indhegningen, ellers tisser den på det.
DIGONNET-SIVARD
1 beskeder
digonnet-sivard
Godaften, jeg har 2 marsvin. Jeg bruger hampmåtte under strøelsen (træpiller); jeg skifter strøelsen hver uge, men hampmåtten venter jeg med at skifte, til den er virkelig meget slidt, ellers ville det blive dyrt. Under alle omstændigheder anbefaler jeg det, hvis du har et nyt bur, hvor bunden ikke er ødelagt af dine dyrs urin; jeg synes, hampmåtten er meget nyttig til at beskytte bunden af buret.
Laurence
1 beskeder
laurence
Hamptæppet er virkelig fantastisk, buret bliver aldrig beskidt, og jeg skifter det kun hver 3. måned, hvis min Fly ikke skraber det, ellers er det cirka hver 2. måned. Under alle omstændigheder kunne jeg ikke klare mig uden nu!
Marion
1 beskeder
marion
God aften, jeg skifter tæppet en gang om ugen. Det repræsenterer et lille budget, men hvor er det praktisk! Jeg anbefaler det! God aften
ASTRID
1 beskeder
astrid
Jeg bruger den til at lægge i transportboksen til mine rotter. Jeg vasker og tørrer det, og det har ikke ændret sig. Det er bare perfekt
Chrystelle
1 beskeder
chrystelle
For mine høns bruger jeg personligt blot måtten i redekassen med et godt lag hamp ovenpå (og under måtten en smule diatoméjord blandet med sand). Jeg samler afføring op hver dag og udskifter det hele én gang hver 4. uge.
Marion
1 beskeder
marion
Jeg bruger det også som en underlag til kattebakken. Jeg købte en stor, som jeg skar i flere dele. Jeg skifter det ikke ofte, da der er en kattebakke ovenpå. Min kanin gnaver også på det for tænderne, fibrene... det er ikke i fare.
Lucie
1 beskeder
lucie
Jeg ændrer den hver tredje uge, før ændringen ryster jeg den en gang om ugen for at fjerne ekskrementer, den har sit hjørnetoilet og den tisser ikke på det, så tæppet forbliver relativt rent i lang tid, min kanin elsker at ligge på det.
pascale
1 beskeder
pascale
Jeg skifter tæppet én gang om måneden, min kanin besørger i sit hjørneboks,!
Alexandra
1 beskeder
alexandra
For mit vedkommende skifter jeg det enten hver 14. dag eller en gang om ugen, fordi jeg fjerner de små klatter med enten støvsugeren eller fejekosten, hvilket gør, at tæppet holder længere, medmindre min kanin spiser tæppet
Suzana
1 beskeder
suzana
Jeg renser tæppet hver måned, da han kun gør sine behov i sit kattebakke, som jeg skifter hver 2. dag.
Celine
1 beskeder
celine
Jeg lægger hampemåtten under kuldet, hvor de tisser. Det skal skiftes en gang om ugen, ellers begynder det at lugte. Jeg har lige prøvet at vaske det, og det er forblevet i god stand.
Anaïs
1 beskeder
anaïs
Har haft vores marsvin i 10 dage nu uden nogen lugtproblemer; den er ren. Jeg fjerner det meste med en kost
Nicole
1 beskeder
nicole
Hej, jeg havde brugt det til en høne i karantæne, men jeg fortsatte ikke, fordi der var for mange ændringer, og det ville derfor være dyrt. Alligevel hjalp tæppet hønen med ikke at glide, da den ikke kunne stå godt oprejst. Jeg vil måske prøve det til buret til musene for at undgå alle træspånerne på gulvet.
stephanie
1 beskeder
stephanie
Hej, hvis tæppet ikke er for snavset, kan vi bevare det i længere tid.
Patrick
1 beskeder
patrick
Hej, personligt har jeg 4 deguer, jeg skifter måtten hver 15. dag, første uge fra den ene side og så vender jeg den i den næste uge. Meget bedre end halm eller savsmuld, mindre affald, lettere at rengøre.
Gwenaelle
1 beskeder
gwenaelle
Jeg skifter det, når det er for ridset eller snavset, cirka én gang om måneden. Min kanin gør kun sine behov i sin "toilet" og sviner næsten aldrig hampemåtten. For mig er det ideelt, fordi min kanin kan få afløb for sine krudt i buret (når den ikke er udenfor) uden at sprede spåner eller majsknopper overalt.
leïla
1 beskeder
leïla
Hej, jeg har to marsvin, og jeg skifter tæpperne ca. hver anden uge eller måske hver måned. Men derudover bruger jeg vaskbare absorberende tæpper og nogle gange hampflis.
Christine
1 beskeder
christine
Hej, jeg har en dværgkanin, jeg skifter tæppet hver anden uge. Bouchon gør sine behov i sit toilet, så strøet forbliver relativt rent.
Cindy
3 beskeder
cindy
Heldigvis ikke

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre