Leveringsproblem

Severine
1 beskeder
severine
Hej, jeg venter stadig på en tilbagebetaling af en annulleret bestilling. Stadig intet til dags dato. Venlig hilsen
Zoomalia
566 beskeder
zoomalia
Hej, jeg er ked af besværet. For at hjælpe dig bedst muligt, inviterer jeg dig til at kontakte vores kundeservice via formularen tilgængelig på din konto:
- Min konto
- Se alle mine ordrer
- Kundeservice

Vores rådgivere vil give dig et svar og en løsning, når vi modtager din henvendelse.
Hav en god dag,
Coralie fra Zoomalia
Françoise
1 beskeder
françoise
Hej, jeg er skuffet over, at jeg stadig ikke har modtaget min ordre, det er nogle foder til mine katte, og det generer mig meget. Kan du venligst tage hånd om det, fru Basselin

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre