Spørgsmål, produktdiskussioner Gnaver Runner

100% kunder

anbefaler dette produkt

35 svar
Nathalie
1 beskeder
nathalie
Hej, jeg har en kurv klar til at blive bekræftet. Jeg mangler kun kuglen til hamster i medium størrelse. Tror du, I snart får den på lager? Tak
Morgane
1 beskeder
morgane
Jeg har købt en kugle S til ørkenrotter, og jeg synes, at den overhovedet ikke er egnet. De kan ikke komme fremad indeni og bliver revet med af kuglens kraft, den egner sig ikke til ørkenrotter.
Gwendoline
1 beskeder
gwendoline
Hej, jeg vil gerne købe en til min chinchilla, men jeg ved ikke, hvilken størrelse jeg skal vælge.
Delcourt
1 beskeder
delcourt
Hej, for en chinchilla skal du tage den største, jeg tog den gennemsnitlige til mine deguer. God aften med venlig hilsen Amandine
Lucie
1 beskeder
lucie
Hej, jeg vil gerne bestille bolden i Giant til rotter, men jeg har en fornemmelse af, at den ikke er på lager. Kan du bekræfte, at I stadig har denne model i denne størrelse, tak? På forhånd tak og hav en god dag.
cyrille
1 beskeder
cyrille
hej har du øvelsesbolde på lager i giant? (til en chinchilla) venlig hilsen
Nadège
1 beskeder
nadège
Hej, hvilken størrelse passer til en to måneder gammel marsvin, der vejer 340 gram? Tak fordi du svarer hurtigt.
Venlig hilsen,
Rosaia
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler størrelse Large ref 52617 til et marsvin. Jo større løbekuglen er, desto bedre er det for dit kæledyr. Det vil kunne stå normalt uden for meget belastning på sin rygrad, især da det er i vækst. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Floriane
1 beskeder
floriane
Hej, venligst køb ikke denne type kugle til dine marsvin, den er ikke lavet til dem, og det kan give dem problemer med rygsøjlen og deres ben. Zoomalia, vær venlig, hvis du elsker dyr, at stoppe med at sælge denne type produkter, da det ikke er godt for mange gnavere.
Agnès
3 beskeder
agnès
For at give to gerbiler tilstrækkelig komfort i en træningsbold, ville en størrelse på mindst 20 cm (8 tommer) være mere passende. En 12 cm (4,5 tommer) bold kunne være for lille for dem at være komfortabelt aktive i.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Medium-størrelsen burde passe til dine to ørkenrotter. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Laurent
1 beskeder
laurent
Til en gerbil på omkring 12 cm uden halen, hvilken størrelse skal jeg vælge? Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelsen MEDIUM vil passe. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
wendy
1 beskeder
wendy
Hej, jeg vil gerne vide, hvornår I modtager kugler i størrelse L? Ser frem til dit svar. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Dette refermotall er nu tilgængelig ved bestilling. Der skal forventes en leveringstid på cirka ti dage. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
clement
1 beskeder
clement
Hvilken kugle skal man vælge til en chinchilla? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal vælge den største størrelse (ref 40974). Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
corinne
1 beskeder
corinne
Hej, er 32 cm tilstrækkeligt til et marsvin? Tak for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne træningsbold er primært designet til små gnavere. Vi anbefaler ikke dette produkt til et marsvin. Med venlig hilsen Madeline fra Zoomalia
Sara
1 beskeder
sara
Hej, vil I snart have L-størrelse bolde til salg?M-størrelsen er nemlig for lille til vores rotter. XL-størrelsen er derimod sikkert for stor...Tak for jeres svar,Med venlig hilsen,Sara
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre har vi ingen præcis dato at give dig om den mulige retur af størrelse L på hjemmesiden i dag. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
isabelle
2 beskeder
isabelle
hvilken størrelse for ørkenrotte
158189
2 beskeder
158189
Hvilken størrelse ville være passende for en gerbil?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, en størrelse M vil passe din kæledyr godt, men det afhænger af, hvad du ønsker. Med venlig hilsen, Zoomalia Teamet
Cécile
21 beskeder
cécile
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken størrelse jeg skal vælge (medium, large, giant) til en stor rotte. På forhånd tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan ikke besvare dig uden at kende dit kæledyrs faktiske dimensioner. Vi anbefaler, at du måler dit kæledyr og sammenligner med de dimensioner, der er angivet på produktarket: S:12 cm i diameter. M:18 cm i diameter. L:25 cm i diameter. G:32 cm i diameter. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
anais
1 beskeder
anais
hej, er denne bold stor nok til min dværgkanin?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler, at du måler din kanin for at sikre, at den passer ind i dette hjul, som har en diameter på 32 cm. Med venlig hilsen Sandy fra Zoomalia
agnès
1 beskeder
agnès
Hej, har du et lignende produkt med en diameter på omkring 10 cm til mini hamstere? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne er lidt mindre: https://www.zoomalia.com/animalerie/balle-d-exercice-pour-hamsters-nains-p-10809.html Med venlig hilsen Zoomalia teamet
elena
2 beskeder
elena
Hej, er 'bonjourla sphere runner giant 32cm' egnet til motion for marsvin? Ser frem til dit svar. Venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Kuglen har en passende størrelse til din marsvin. Du kan bruge den. Med venlig hilsen. Zoomalias hold.
isabelle
1 beskeder
isabelle
Hej, Min datter ønsker en løbesko fra GIANT. Hvilke farver har I på lager? Ser frem til at høre fra jer. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, den Giant runner, vi har på lager, er gul.
Dog har vi ikke et udvalg af farver, da det afhænger af leveringerne fra vores leverandør.
Med venlig hilsen,
Zoomalia-holdet.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre