Spørgsmål, produktdiskussioner Kit d'aération SuperFish Air Box
14 svar
1 beskeder
patrick
Hej, jeg bekræfter, at boksen leveres med de 4 slanger, 4 diffusorer og 4 udskiftningsmembraner. Men jeg havde allerede købt dette produkt for nogle år siden, og hvis prisen ikke har ændret sig meget, så er diffusorerne blevet betydeligt mindre (diameter 50 tidligere)!!! Ellers et godt produkt, den første varede 5 år.
2 beskeder
liza
Hej. Er der leveret med SUPERFISH AIR-BOX NR.4: 4x7,5m slange og 4 diffusorer? Tak for dit svar.
1 beskeder
damien
Hej, ja det er rigtigt, men kuglediffusorerne er derimod små (på størrelse med en kirsebær), der er også et sæt udskiftningsmembraner. Jeg anbefaler dette produkt.

8 beskeder
muriel-philippe
kan vi få et sæt udskiftningsmembraner, tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Erstatningsmembraner er tilgængelige efter anmodning. Kan I fortælle os, hvilken airbox I har? Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
audrey
Hej, vil NR2 være tilstrækkelig til min dam på 4700 liter? Forhindrer det is i at danne sig om vinteren? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, L'air Box 2 cirkulerer 240 liter luft i timen. Dette produkt forhindrer dannelsen af is om vinteren. Hvor der vil være luftsprederne vil vandet ikke kunne fryse, da det holdes i bevægelse. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
jeanine
Modtaget produktet. Et lille problem med den elektriske ledning: stikket er ikke egnet til udendørs brug, da det mangler jordforbindelse. Tak fordi du giver mig en løsning.
11381 beskeder
zoomalia
Hej,
Vi takker dig for at kontakte vores kundeservice direkte via din ordreopfølgning, så vores team kan stille dit spørgsmål til vores leverandør.
Med venlig hilsen,
Sandy fra Zoomalia
Vi takker dig for at kontakte vores kundeservice direkte via din ordreopfølgning, så vores team kan stille dit spørgsmål til vores leverandør.
Med venlig hilsen,
Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
nicolas
Hej! Sol eller ej?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, kan du præcisere dit spørgsmål, så vi bedst muligt kan hjælpe dig? Venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia