Mad, hund

Intet svar
Monia
1 beskeder
monia
Hej, jeg forklarer jer, jeg har allerede haft et problem hos jer, pakken var dårligt pakket, jeg manglede produkter, I refunderede mig, det var meget venligt af jer, men ved den seneste ordre, jeg lavede hos jer, var der overraskelser, jeg modtog en pose, der var åbnet, og det lugtede meget, meget, meget dårligt, jeg bemærkede det ikke med det samme, men fandt ud af det for et par dage siden, jeg betalte for et produkt, der var ødelagt.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre