Spørgsmål, produktdiskussioner Magnet Collector Mushu Zoomalia
11 svar
1 beskeder
angelique
Jeg har altid haft en magnet med mine ordrer, men denne gang intet. Er det normalt? Under alle omstændigheder tak, de er super
1 beskeder
christine
God aften, en gang, det skete for mig, jeg kontaktede kundeservice, og de sendte mig en ny. Jeg håber, det hjalp dig.
2 beskeder
sonia
Hej. Jeg har ikke modtaget det ved hver bestilling...
3 beskeder
carole
Ved hver ordre har jeg altid modtaget en magnet. Mine børnebørn elsker dem.
3 beskeder
carole
Ved hver ordre har jeg fået en magnet. Mine børnebørn elsker dem.
2 beskeder
marie
desværre var min magnet ofte heller ikke i mine pakker, eller pakken var lidt åben, og der var ingen magnet mere. snifff..
2 beskeder
marilyn
Vi har kun ret til en magnet om måneden. Men desværre ankommer pakkerne 2/3 åbnet, og selvfølgelig er magneten og hæftet der ikke længere :(
2 beskeder
marilyn
Hej normalt er det kun en magnet pr. måned, selvom du laver flere ordrer.
1 beskeder
claude-michèle
Jeg bemærker, at jeg ikke er den eneste, der brokker sig over, at der nu mangler en magnet ved hver ordre!!... Førhen var det rigtig rart at modtage en forskellig en til hver ordre, det opmuntrede til at købe alt hos Zoomalia for at fuldende samlingen, men nu køber jeg ofte andetsteds.

8 beskeder
aurore
Hej :) Her er betingelserne for modtagelse af en magnet:Afhængig af tilgængelighed, da vores goder nogle gange er ofre for deres store succes. Ikke returnerbar, ikke-ombyttelig, ikke-refunderbar. Én forsendelse pr. kundekonto og pr. måned.Hav en god dag, Aurore fra Zoomalia
2 beskeder
alicia
Jeg har altid haft en magnet i et år, som jeg bestiller hos dem hver måned