Min bestilling

MURIEL
2 beskeder
muriel
Hej, jeg afgav en bestilling i går, og jeg ved ikke, om min bestilling allerede er sendt, men jeg har noget mere, som jeg gerne vil tilføje til min bestilling. Kan De venligst fortælle mig, om det er muligt? Med venlig hilsen, Muriel NÈGRO
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Marie,Jeg er ked af det, men jeg kan ikke svare dig uden adgang til din ordre.Jeg opfordrer dig til at indsende din forespørgsel direkte fra din kundekonto, og så vil vi give dig et svar inden for 24 til 48 timer.Jeg ønsker dig en dejlig dag,Hélène fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre