Min hamster har det ikke godt.
9 svar
5 beskeder
maria
Hej, jeg vil gerne have nogle råd ... Det er en uge siden, jeg adoptere min russiske hamster som er omkring 2 måneder gammel. For omkring 4 dage siden begyndte han at miste håret omkring næsen, han klør sig meget (jeg har fjernet høet, da jeg læste på nogle hjemmesider, at der er en stor risiko for mider ...) og han piber meget, når han kommer ud af sit hus (det er mig, der vækker ham, fordi jeg ikke ser ham, siden han ikke har det godt). Han kommer kun ud om natten for at lege i sit hjul, han spiser og gør sine behov i huset, hvilket jeg finder mærkeligt... alt dette bekymrer mig!
13 beskeder
isabelle
Hej, din hamster har det godt, så længe den spiser, drikker og gør sine små behov. Min sover også lidt om dagen, kommer mindre, fordi de går i hi lige nu. Skift savsmuld og hold bare øje med dens lille næse. Men den leger om natten, spiser, alt er godt. Den skal også vænne sig til sit miljø. Jeg anbefaler desuden savsmuld fra Douceur des Landes. Aldrig haft problemer med savsmuld fra Landes, prisen hos Zoomalia er fin.
5 beskeder
maria
Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre, og i morgen er det søndag... min stakkels ven, jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre..
13 beskeder
isabelle
Det er ikke normalt blot at se en dyrlæge til en sådan situation. Min hamster laver saltoer på gitteret i sit bur, og hans lille næse har det fint. Men hvis din hamster bløder fra dens næse, er det akut. Der er vagt-dyrlæger, selv om søndagen. Kontakt en hurtigt for din lille ven.
13 beskeder
isabelle
Har din hamster trælegetøj, en lille hytte, og har den slået næsen?
13 beskeder
isabelle
Banger han på næsen? For at bløde?
5 beskeder
maria
Nej, vi har konsulteret flere hjemmesider, jeg faldt over Olivier HCRs side, som er fantastisk. Vi har bemærket, at dyrehandlere slet ikke rådgiver os. Jeg venter til mandag morgen med at skifte hans spåner og mad, for jeg tror, det er spånerne, der har skadet ham... i går aftes var hans lille næse sårbar... :(
13 beskeder
isabelle
Hej, jeg har talt med dig om spånerne. Jeg bruger spåner fra Landes, som kommer fra Zoomalia, og jeg har ingen problemer med hamsteren. Hav en god dag.
5 beskeder
maria
Ja, jeg vil ændre det i morgen formiddag, og han har en aftale hos dyrlægen tirsdag. Tak for dine råd, hav en god eftermiddag
13 beskeder
isabelle
Tak til dig også. Og tøv ikke med at spørge, hvis du har behov for noget til din hamster, jeg har også en. Hav en god dag.