min kanin gemmer sig

Léa
40 beskeder
léa

Hej, min ekstra lille kanin, der snart bliver 6 måneder, gemmer sig under møblerne: seng, reol, bord, taburet...

Er det alvorligt, er det normalt?

Tak, venlige hilsner

sabrina
80 beskeder
sabrina
Hej,

Hvad giver du ham at spise?

Du skal observere hans generelle tilstand og hans afføring...

Leger han med dig, er han livlig?
Léa
40 beskeder
léa
Han spiser pellets og hø og hans ekskrementer er normale, og ja, han er livlig.
Léa
40 beskeder
léa

Er det alvorligt?

sabrina
80 beskeder
sabrina
Non hvis hans opførsel ikke har ændret sig, er det enten fordi han vil lege, eller fordi noget skræmmer ham.
Léa
40 beskeder
léa

Tusind tak igen 

LAETITIA
1 beskeder
laetitia

Hello,

It's indeed important to monitor the general condition, but otherwise, it's entirely normal. I speak from experience; I have several rabbits, and they love to hide. Rabbits normally live in burrows, so they like to lie down in any places that resemble a burrow, where they feel sheltered.

Cassandra
1 beskeder
cassandra

Hej, jeg har et andet problem. Det er nu 3 uger siden, jeg fik min vædderkanin. Han har altid været lidt tilbageholdende, men det er normalt. Han nærmer sig mig stadig og snuser til mig, men kæleri accepterer han kun sjældent. Dog, siden i går, gemmer han sig i min sofa, og det virker, som om han næsten ikke vil bevæge sig derfra, selvom han har sit hus i indhegningen, som slet ikke interesserer ham. Jeg er meget bekymret over hans adfærd.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre