Min kanin gør på sig selv og spiser ikke
4 svar
10 beskeder
amélie
Du skal spørge dyrlægen om panacur. Mit har nogle gange det, det er for parasitter, det er grundlæggende en ormekur. Man skal tage en kur. Det er på grund af de friske fødevarer. Glem ikke, at det også afhænger af kosten. Du skal give selective naturals, det er uden korn. Han har sikkert ondt i maven, injektionerne er et antibiotikum. Hvis de ikke har ordineret panacur, skal du tage derhen og bede om det. I mellemtiden skal du tvangsfodre ham. Du kan blande hans granulater i vand, så det hverken er flydende eller for tykt i en pipette. Du må ikke vente så længe! Han kan dø af det. Også nogle gange kan du tilføje en knivspids fin grøn ler til hans drikkevand. Og du kan sætte et par dråber på hans friske fødevarer. Her også skal det ikke være vand fra hanen, men Volvic. Meget vigtigt! Hvis nu mens du venter på at få panacur. Hvis du har Smecta derhjemme, kan du give det til ham. En skefuld.
10 beskeder
amélie
Smecta en skefuld
10 beskeder
amélie
15 ml vand i sprøjten
10 beskeder
amélie
Hvis du ikke har en vagtapotek, håber jeg, at det vil gå bedre... mod!
10 beskeder
amélie
Men lav også en diagnose hos dyrlægen fra mandag! Hvis det ikke går, ringer du til dyrlægevagten, du har vagter til det, og du kan samtidig spørge om panakur, samme tid spørger du om det ikke er det, han har brug for. Det er noget presserende for en kanin. Tøv ikke med at ringe til din dyrlæges nødnummer.