Spørgsmål, produktdiskussioner Modulært indhegning Zolia Merry - Flere farver tilgængelige - Komplet sæt til kaniner, gnavere, hvalpe, katte
38 svar
1 beskeder
nadine
Hej, ved du, om denne indhegning ville være egnet til en chinchilla, hvis kuberne placeres i højden? Tak for dine svar.
1 beskeder
mélissa
Er hegnet egnet til udendørs brug?
2 beskeder
aurelie
Hej, er det muligt at lukke hele indhegningen ovenpå, hvis jeg køber to? Det er til min kanin. Jeg har en border collie derhjemme, og jeg har ikke råd til at lade indhegningen stå åben foroven. Tak for dine svar.
1 beskeder
alexia
Godaften, ja det er muligt med 2 Parc, det er, hvad jeg har gjort for min pinette.
1 beskeder
marion
Pinden løsner sig for let, min kanin slap meget let ud af den, så border collien vil hurtigt rive den i stykker.
1 beskeder
vanessa
Hej, jeg tror ikke, det er solidt at sætte riste på hele overfladen foroven for at lukke det, for med hjørnebeslagene vil det give spil i stramningen af riste... Hos mig har jeg installeret contour-riste med alle hjørnebeslag (forresten er der ikke nok, hvis man vil vedhæfte alle ristene) og det forbliver svækket, så jeg kan ikke forestille mig med din kant...
1 beskeder
julie
Det kan lukkes, men det vil ikke være solidt nok, hvis hunden læner sig mod det.
21 beskeder
isabelle
Hej, jeg har købt 2 Merry-modulære legegårde til min nye killing. Jeg planlægger at placere den ene oven på den anden for at forhindre min 9 måneder gamle hundehvalp (en yorkshire terrier) i at lege med kattens bakke og mad. Skal jeg bruge ekstra kabelbinder for at styrke konstruktionen?

2 beskeder
arnaud
Hello, absolutely, I recommend using Colson collars (Serre Flex) for reinforcement. You will see it yourself after assembling and you will put them where you find it necessary... best regards

3 beskeder
nathalie
Hej, Er det muligt at sætte 2 indhegninger ende mod ende for at lave en stor indhegning til min kanin?

3 beskeder
sophie
Hej, det er faktisk muligt at samle 2 modulære parker. Vær blot opmærksom på dimensionerne af panelerne, da der findes flere størrelser.
3 beskeder
cécile
Hej, ja det er helt muligt at samle 2 parker, og du kan arrangere det som du ønsker
1 beskeder
dominique
Hejsa, det er helt muligt, men for en kanin er det bedre at have 2 højder på indhegningen, da de hopper over.
2 beskeder
emilie
Hej, Ja, det er muligt at sætte 2 parker sammen, du skal bare sørge for at bruge den samme reference til de 2 indhegninger (merry). For en kanin ville det være bedre at sætte 2 gitre i højden. Kaniner fanger hurtigt, at de kan komme over, især når de har været rundt om huset frit, de bliver hurtigt vant til det og flygter.
1 beskeder
marie claire
Hej, ja det er fuldstændig muligt helt modulært, selv i højden, hvis du ønsker at lave en etage.
3 beskeder
fanny
Ja, det kan klikkes sammen uendeligt.
1 beskeder
maeva
Hej! Jeg vil gerne have nogle nye små venner derhjemme, Angora kaniner. Ville dette produkt være egnet til 2 kaniner? Eller hvad kan du anbefale, for at forberede deres lille hjørne? Tak!
1 beskeder
nathalie
Hej, jeg har købt denne indhegning til hvalpe, den er perfekt, moderen kan komme ud som hun vil ved at gå over (35 cm), de små er trygge, fantastisk!
3 beskeder
cécile
Hej ja det er passende for kaniner, du kan tage to lots, så vil de have et stort område.

3 beskeder
sophie
Hej, ja, det er toppen, men overvej måske at planlægge for et dobbelt park, så der er nok plads til 2.

1 beskeder
christelle
Hej, jeg anbefaler ikke dette produkt. Jeg købte det til en dværgkanin, indtil den blev renlig. Det tog ham 2 minutter at forstå, at han kunne klemme igennem tremmerne (4 cm x 4) og endnu mere at han kunne klatre over. Jeg kunne ikke bruge det.
3 beskeder
fanny
For 2 kaniner er en enkelt indhegning ikke tilstrækkelig, da der skal være to niveauer af gitre for at forhindre dem i at hoppe over. For en kanin er der allerede brug for to indhegninger, selvom den er halvt fri, fordi det virkelig er et lille område
1 beskeder
chloé
God aften. Er det muligt at købe 2 modulparker for at stable dem i stedet for at købe stikforbindelser og paneler separat? Tak
1 beskeder
léa
Ja, det kan gøres :)
1 beskeder
jessica
Jeg har købt 2 parker i stedet for ekstra hegn og forbindelsesstykker. Billigere.
1 beskeder
charlotte
Godaften, Jeg har købt to justerbare hegn, som jeg har stablet, og det fungerer meget godt. Jeg har også to døre, hvilket er ret praktisk, så mine kaniner kan komme ind og ud, når buret ikke er lukket
1 beskeder
johanne
Hej, Er denne park egnet til gerbiler? Vil de ikke kunne smutte igennem tremmerne? Tak på forhånd
28 beskeder
odyline
Godaften, jeg har købt det, og nej, det ville ikke være passende, da mine kaniner allerede kan stikke hovedet igennem... God aften
2 beskeder
pauline
Hej, forbindelserne betyder hvad??? Jeg har kunnet bygge parken uden problemer, og mine kaniner er meget glade for det.
1 beskeder
aurelie
God aften. Jeg synes, at parken er fantastisk til kaniners størrelse, selv dværge.... men ørkenrotte... spørg Zoomalia om deres mening, men jeg tror ikke, det er passende. God aften.
1 beskeder
jamila
Hej. Jeg tror ikke, det er passende, for min lille marsvin (større end en ørkenrotte) kan passer igennem alle hullerne.
1 beskeder
léa
Hej, jeg bestilte 2 indhegninger, mine dværgkaninbabyer går igennem hullerne, men efterhånden som de vokser, går de ikke igennem, men springer over. Vi skal derfor sætte højere gitre op, ellers kan de være helt fri, som jeg har gjort. God aften
1 beskeder
nathalie
Vi har sat hegn rundt om parken
3 beskeder
john
Nej, stængerne er for langt fra hinanden
1 beskeder
cyrille
Hej,
Ja, hullerne er for store. For vores dværgkaniner, der endnu ikke har fuld frihed, har vi tilføjet et gitter.
Med venlig hilsen
Ja, hullerne er for store. For vores dværgkaniner, der endnu ikke har fuld frihed, har vi tilføjet et gitter.
Med venlig hilsen
3 beskeder
marion
Hej, jeg købte denne park x2 for at lave den stor med flere etager. Min miniature-kanin er glad for at tilbringe dagen derinde. Jeg har lagt træplanker på de to etager, så den kan gå uden at dens poter falder gennem gitteret.
1 beskeder
valérie
Hej, jeg købte dette hegn til vores dværgkanin for 6 måneder siden med 3 pakker for at lave et stort hegn med niveauer, meget stabilt, forbindelserne er pålidelige og praktiske. Meget praktisk modulær indhegning! Jeg anbefaler det.
2 beskeder
jessika
hej, firkanterne er cirka 4,5 cm på hver side.